lauantai 13. huhtikuuta 2013

DELISUSHI

Mjau. Täällä näyttää syksyseltä Neuvostoliitolta atm, mutta tänään on ollu silti helmi päivä. Oon hengannu Jaakon kanssa ja iltapäivällä lähin pitkästä aikaa shoppaan. Löysin kaikennäköstä, näytän teille kyllä heti kun saan kuvattua ne tavarat!
Eilen olin tosiaan Kauksulla taas näkemässä kavereita ja huomenna pitää mennä puntille Iiron ja Santerin kans, joten tän illan aion himmailla himassa. Aijettä mitä luksusta. Syödä muffinssi tai pari ja vaan fiilistellä sarjoja. Viikonloppu 

Tähän kohtaan muutama suttunen puhelinkuva siitä mun ja Sannulin sushisekoilusta. Okei, Sanna ei sekoillu. Mä vaan kuulema yritin opettaa uimakoulua sille mun sushille, kun se pääs polskahtaan soijakulhoon..Hyh. Se safka maistu pyöränrenkaalle ja omituiselle, eli toisinsanoen myös mustekalalle haha. Ei ollu kyllä mun juttu, tuli meinaan aika outo olo ton syömisen jälkeen. Mutta wasabi oli nams. Ja palvelu siellä Delisushissa eri hyvää.

Mites, ootteko raakojen fisujen ystäviä vai syöttekö mielummin pinaattilettuja suoraan paketista?




Pitäsköhän alkaa näytteleen kauhuelokuvissa.. On meinaan sellanen missikuva taas että.

2 kommenttia:

  1. Mä en tykkää yhtään sushista!:D se on aivan kauheeta, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en mäkään kyllä hiffaa miks sitä haipataan niin hulluna! pari ekaa suupalaa oli jees mut sit alko tökkiin :---D

      Poista