keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

I WANNA SLEEP

Huhheijaa että oon poikki. Toi duuni on aikas tosi rankkaa, mulla varsinkin kun on tapana ottaa ihan hirveesti paineita ja sit se koko homma menee ihon alle enkä osaa ajatella mitään muuta. Nojoo ei siitä viitsi puhua.
Töitten jälkeen lähin Idalle kahvitteleen ja meillä meni siinä mukavasti muutama tunti jutskaillen, jei. Pitäs pläänätä jotain paardinpoikasta, kun meikä vanhenee taas alle kahen viikon kuluttua.
Sitten Paavo tuli morjestaan meitä ja mentiin mun kämpille. Vedin äkkiä pöperöt lärviin ja siitä sitten tekeen punttireeni ( alla kuva mun saliasenteesta hehehe ). Tänään tapettiin ketaroita oikeen urakalla!


Nyt oon niin överidööd ettei mistään meinaa tulla enää mitään. Pitäs paistaa vielä jäätävä setti jauhelihaa ( edit: done! ) ja suihkutella ja ties mitä kaikkee. Nukkuminenkin on kuulema ihan kivaa?


Tässä kuvatodiste siitä, etten elä ainoostaan särkylääkkeillä ( sisäpiirin vitsi ), rahkalla ja karkilla, haha. Tehtiin eilen Jaakon kanssa oikeen kunnon ruokaa. Ja painittiin. Oli taas sellanen elämää suurempi ja fiksumpi idea. Se painiminen meinaan. Hahhahhahaaa. Pakko olla niin provosoituva :-D Mut siis ruokana eioikeestinoinpalaneennäkösiä itetehtyjä lihapullia, bataattimuusia ja salaattia. Jami.
Loppuun vielä kuva musta ja mun ihanasta systeristä puspus! 

4 kommenttia:

  1. Mulla on kans tapana ottaa kunnon paineet duunista.. heräilen keskellä yötäki paniikissa että nyt oon myöhästynyt ja laskeskelen vaihtorahoja unissani tyynyltä :D Ei kivaa.. Ja mullaki on jo reilu viikon päästä synttärit, jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis se on ihan järkyttävän ahdistavaa kun ei osaa jättää sitä duunia sinne työpaikalle :-( mutta jei me ollaan synnytty parhaassa kuussa! missä muuten pakerrat hommia? :--)

      Poista
    2. Niiiimpä.. :(
      Oon ihan vaan S-marketissa töissä, mut se on paljon vaativampaa/rankempaa duunia ku mitä oon ikinä kuvitellu :D

      Poista
    3. kaikissa töissä on haasteensa, olipa sitten kuinka muka "helpossa" hommassa. mut tsemppiä sulle, yleensä sitä itte vaan ajattelee liian itsekriittisesti tai ajattelee ylipäänsä liikaa :--)

      Poista