tiistai 23. huhtikuuta 2013

Maybe I'm amazed at the way I really need you

Heissan. Se olis taas uus viikko sitten. Duunissa lähti hommat kivasti käyntiin ja heti sen jälkeen juoksin kauppaan ostaan banaanin ja lähin poikien kanssa puntille. Mentiin Hervoodiin Vakelle Iiron, Santerin ja yhen Matin kanssa. Oli vähän outoa, mutta sainpahan tehtyä jonkun ihan tappavan painikuntopiirin jeij. 





Illalla menin vielä tekeen kolmen vartin maastolenkin Pynsälle, kroppa kiittää huomenna! Nyt pitäs jaksaa vääntää vielä kanasalaattia huomiseks duunisafkaks. Olin niin ylpee tänään itestäni kun kävin kaupassa ja ostin melkeen vaan terveellisiä juttuja :-D Rahkaa, raejuustoo, maustamatonta jugurttia, maustamatonta kanafilettä, kahta salaattia, tomaattia, kurkkua..





Ja mulla on ikävä. En oo varma onko se hyvä, pelottava vai ikävä tunne. Uskon et se on ainakin kahta ensimmäistä. Tavallaan se on aika kivaa. Se kertoo että välittää. Että ees jossain on jotain järkee. Ehkä. Tiedätteks, kun on sellanen tunne että haluais vaan juosta jonkun luo ja halata siitä ilmat pihalle? Hyi, meni ihan söpöilyks ja avautumiseks tää homma nyt. 
Mä oon sellanen ihminen, että prosessoin kaikkia juttuja aina miettimällä illat ja yöt ihan överipaljon. Joskus tekis mieli kirjotella jotain tänne, mutta sitten meneekin pupu pöksyyn. Kiinnosteleeko teitä ees mitkään diipimmät jutut vai onko mun naamassa ihan tarpeeks kestämistä? :-D

Kaikki kuvat suoraan kamerasta ilman muokkauksia.



Hyvää yötä mun kaikki söpöset lukijat 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti