sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

PLAY THAT FUNKY MUSIC WHITE BOY

En sitten ehtiny eilen postaileen illemmalla mitään, kun meni siellä kavereilla niin kauan. Pojat katto jotain urpoja videoita ja nauro ihan hysteerisenä jonkun pari tuntia ja puolenyön jälkeen meikäpoika oli jo niin poikki, että menin ihan suosiolla koomaileen toiseen huoneeseen.
Illan saldona ainakin hyvät keskustelut surkeesta missi- ja kauneuskisatasosta ja mä sain taas tehdä tuttavuutta eläininhoni kanssa, haha.

Tässä vähän kuvia pääosin viikonlopulta ja eilisen asukuvatukset saatte sitten myöhemmin :-) Tää lähtis nyt lenkille, heissan!


Oon alkanu harrastaan salaatteja taas pitkästä aikaa, eri mukavaa safkaa!


Synttärilahjuksia. Migi toi mulle tollasta ihanaa suklaata, Jaakolta sain ehkä yliparhaan lahjan koskaan, eli hierontalahjakortin ( viis kertaa! ) ja Idalta ja Tatulta uusia söpöjä hiusmömmöjä. Teen niistä oman postauksen kunhan oon tesmannu tota shampootakin. Voisin syödä ton hoitsikan, se on niin nams :-D


Perjantai-illan möömöilin himassa syöden jätskiä ja katellen kasaripoliisisarjaa, parhautta!


Oon koittanu myös nukkua taas vaihteeks, keskinkertasella menestyksellä. Nalle on kuvausrekvisiittaa, heh.


Eilen käytiin Idan kanssa vähän terasseilemassa ja syömässä kesän ekat ulkojädet jee. 


Oonko muuten kertonu et mun rakas Iduliina saa pienen taaperoisen tossa kesän alussa? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti