perjantai 12. huhtikuuta 2013

There's so much you have to do

Mihin tää aika katoo? Siis oon ollu taas kotona viime päivinä kun oon käyny vaihtaan vaatteet tai nukkumassa. Ihan hullua tällanen elämä. Mutta positiivista on se, että pikkuhiljaa alkaa näyttää siltä, et meitsilläkin voi mennä asioita putkeen.

Eilen tein kolme kauppaa ( mikä on ihan törkeesti ), kävin Santen kanssa Aschanissa kahvilla, luettiin Paavon kanssa muotiblogeja ja kävin puntilla.

Tänään oon tietty ollu taas duunissa ja jee, mulla ei oo so far ainuttakaan nollapäivää! Sen jälkeen hoidin pari puhelua ja sit Sanna tulikin jo kylään. Mentiin shoppaan sille jotain syndebailukuteita ja toimin personal shopping assistenttina as usual, haha. 
Mun on jo kauan pitäny mennä maistaan sushia, joten riipastiin ja mentiin Sannan kanssa. Kerron siitä vaikka huomenna parin kuvan kera.

Jossain kohtaa Jaakko soitteli et "Hanna sä lähet nyt mun ja Paavon kans Jäminkipohjaan" ja niin sitten vaan lähettiin. Siis mikä kuningasidea taas lähtä illalla kiipeileen johkin vanhoihin metsän keskelle jääneisiin laivanraatoihin ja rakennuksiin :---D

Virtojen kautta kebabille ja nyt oon taas himassa. Muutama tunti nunuttelua ja huomenna pirteenä klousaan tää työviikko.
Saanko joskus hengittää? Heh. Kivoja unia kuomaset 

Ps. Kertokaa mitä kuuluu?

11 kommenttia:

  1. Mä en tiedä, mitä sä myyt, mutta hitto vie, olkoon mitä tahansa, niin ilman nollapäiviä -> respect!! :D Ps. Oon kade sun ihanista lihaksistas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äääää eikä, ihana kommentti KIITOS! ja meikkis myy nokian karttapalveluja yrityksille, tai siis et laitetaan niiden tietoja sinne :-)

      Poista
  2. :D Sä saat sun harjottelun siitä samalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu mä vähän järkkäilin asioita haha! missäs ite oot? :-)

      Poista
  3. Linnainmaan cittarin Tiimarissa. En mä edes muistanut, että duunissa voi olla noin lepposaa ettei tuu edes hiki(4v subiura tässä kuitenki takana..hah).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nomut kiva jos on lepiä hommaa! mä välillä oon kyllä kelannu et miksen vaan menny siwaan hyllyttään näkkäriä sen sijaan et raadan niska limassa mut tuolla sentään oppii jotain ja eiks se ollu se tarkotus loppupeleissä? :--D

      Poista
  4. No sillä mä ainakin lähdin paikkaa alkujen aluks ettimään, että subissa en homehdu edes puolta harjottelua, enkä ota hyväksilukua siitä - tahtoo jotain uutta ja nimenomaan haasteita. Liian kauan menny samaa vanhaa pötköä tää elämä (ennen koulun alkua). Siis... Hyvä me! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. peukutan tota asennetta! se hyväkslukusysteemi oli mun mielestä muutenkin ihan kyseenalanen, tai siis ne kriteerit siihen :---D kuulostaa siltä et on menny hyvin sitten siellä tiimarissa!

      Poista
  5. ..ja ennemmin mä haluan oppia kahessa kuukaudessa jonkun duunin kunnolla ja saada kunnon arvosanan kuin että ottaisin hyväksilukuna puolet ja sitten kuukauden opettelisin uutta duunia ja olisin siinä sitten ihan paska:) Ja juu, hyvinhän tuolla, hanttihommat sujuu ja kassaki alkaa olla mun frendi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää tulla tsiigaan sun asiakaspalveluskillsejä jos satun oleen huudeilla joku päivä! ;-)

      Poista
  6. Älä ihmeessä, mä oon kuitenki pää jossain pahvilaatikossa ku pieni strutsi :)

    VastaaPoista