torstai 25. huhtikuuta 2013

What is love?

Pöö. Oli pari päivää vähän synkkää tossa duunien puolesta, mutta tänään otin mun sisäisen rautarouvani esiin ja tahkosin kauppaa. Hitsiläinen, tänään on tehty massia kaverit! 

Eilen vedin kunnon punttireenin. Penkkiä aluks pari sarjaa ihan huvikseen, muuten oli aika jalkapainotteinen päivä. Vapaata kyykkyä, jalkakyykkyä, maastavetoo ja jännehyppyjä näin esimerkiksi. 

Illalla menin Jaakolle ja katottiin Miami Vicen leffaversio, huikee pätkä. Fiilistellään aina vanhoja hyviä aikoja haha. Ja Colin Farrell. Do I even need words? Huh mikä karpaasi. Oli ihan superi ilta ja aamulla letkeet päällä duuniin. Ei morjes. No, piti lähtä pomon kans sit käymään uudella toimistolla niin kävin safkiksella vaihtaan kuteet ettei sen tartte hävetä mua :-D

Tänään kävin Paavulin kanssa syndekahveilla ja sain Jaakolta mun synttärilahjan jeij. Aattelin myös, et voisin oikeen riipasta ja nukkua tänään. Alkaa oleen taas liikaa mietittävää ja se ei koskaan oo mun kohdalla hyvä juttu. Ehkä oon vaan vaikee koska oon nainen. Just.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti