maanantai 27. toukokuuta 2013

Bon Jovi & other stories

Mjau. Hiukan täällä on ollu vipinää, huisaa! Toi lärvärisivu tais olla hyvä idea, vaikka olin eilen ihan pissi sukassa haha. Perus minä. Aina pitää ressata ja miettiä et "jos en osaakaan, jos oonkin vaan nolo". Vaikka mitä ruttoa sitten? :-D


Nyt niitä viikonlopun kuulumisia ja muita. Lauantaina käytiin ottamassa vähän korismatsia poikien kanssa ( Iiro ja Santeri ) ja tottakai ne yllytti mua johkin donkkausreenailuihin. Perus näitä " et vaan uskalla"-meininkejä. Kyllä te tiedätte. No tottakai otin haasteen vastaan ja olkapäähän siinä venähti. Hyvä. Oli silti hubaa, hyvä sää ja Jaakkokin poikkes ennen duunejansa.


Viikon reenailusaldo on aika hyvä, joten tarttee vähän tännekin tulla brassaileen. Kaks korisiltaa, kolmen vartin juoksulenkki ( sateessa joten ekstrapisteet! ) ja kolme punttireeniä. Me like


Sunnuntaina Bon Jovi tuli Tampereelle ja mentiin sitten kavereitten kanssa fiilisteleen sitä Hullun Poron terdelle. Hyvät soundit oli ja sääkin salli sateen uhkasta huolimatta. Jes.



Tänään mulla oli näyttöpäivä, kun mähän oon suorittanu koulun jotain juttuja tuolla duunissa ollessani. Tuominen laitto mulle tällasen tsemppiviestin: Näytä niille sun naaras sapelihammaksen kynnet se on se kivikauden "leijona". Hahhahahaaa kuoltiin pomon kanssa nauruun. Putkeen meni ja kolmonen tuli. Eli paras numero. Ei tässä mihkään keskinkertasiin tuloksiin pyritä, heh.



Nyt murua rinnan alle ja sitten hierojalle, superjee! Mites jengin viikko lähteny käyntiin? :-)

2 kommenttia:

  1. sulla on kiva blogi ja oot tosi kaunis! :)

    http://marzaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huh ihana, kiitosta! pitääpäs käydä kurkkimassa sunkin blogia :-)

      Poista