tiistai 7. toukokuuta 2013

Happiness is a state of mind.

Hola! Heräsin aamulla ilman ääntä. Aika loistava lähtökohta, kun otetaan huomioon et oon työkseni myyntineuvottelija, haha. No, reippaana tyttönä lähin kuitenkin duuniin ja sainhan mä sitä ääntä kuuluviin sitten pikkuhiljaa plus sellasen jäätävän henkeeuhkaavan yskän :-D

Oon ihan överikipee, mutta silti tänäänkin ollaan voiton puolella. Joku tossa keväässä on. Menin sitten duunin jälkeen suorittaan vähän pakollisia shoppailuja ( tässä kohtaa mun mutsi pyörittelis sen silmiä ) ja illalla oli hieroja. 


Rumuudenhoitostuffia - hiusväri, meikkivoide, naamarasva, hammastahna, kynsisetti, ripsari ja kuorintavoide. 



Mä oon Ellen uskollinen ystävä.


Survivorkit! Mynthonia etten kuulostais Hannele Laurilta 24/7, lastenlaastareita ja kuminauha olkapäiden jumppailuun.

Hieronta oli ihan parhautta. Tän koneellaistumisduunin, puntilla käynnin plus stressaamisen ansiosta mun selkä ja hartiat oli aika jäätävässä kunnossa. Se jäpikkä käski mut heti uusiks sinne parin viikon päästä, että saadaan tuloksia. Tarkotus ois parantaa liikkuvuutta ja päästä eroon näistä jatkuvista pääkivuista. Nyt mun selkä on kinosioteipattu ja joudun pitään noita teippejä useemman päivän. Voin ottaa kuvan niistä jossain kohtaa jos muistan :-D

Mut siis ihanaa. Ja se komistushierojajantteri käski mun levätä, joten tänään en saa enkä voi mennä puntille. Mun on vaan ihan pakko levätä. Mitä se sellanen on? 

Ja jottei hyvät uutiset ihan kesken loppuis niin arvatkaa mitä? MEITSI LÖYSI TÄNÄÄN ISTUVAT FARKUT. Kyllä, se on capslockailun arvonen asia. Oon aina vihannu housujen ostamista, koska mulla on iso takamus, futaajan reidet ja miehen pohkeet. Ja kaikenlisäks kapee vyötärö, joka on totaalieriparia mun lanteiden kanssa. Mut niin se vaan on, JC ei petä. Sieltä löydän aina parhaat byysat. Viiskytviis eugenia ja kesänväriset korkeevyötäröiset ultraistuvat jamekset on meikän. Koitan skarpata asukuvien suhteen tällä viikolla!


MUISK.

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta päivältä!!:D mullekki kinesioteipit on arkipäivää, isä on hieroja ja mulla kädessä aina kaikkia vaivoja ja tosiaa teipattuna ihan oireeton :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kääk mitä luksusta, oma faija hieroja! :-D käytätkö kuinka usein sit niitä teippejä? mullapa onkin pinkit ;-)

      Poista
  2. hahah niimpä! vielä ku ehtis useinki käydä hieronnassa... tuntuu aina olevan kummallakin kauhee kiire :D no mulla on tässä kädessa (ranteesta kyynerpäähän) melkeen kokoajan teippi että pystyy töissä olemaan :D ja se opetti mulle kanssa miten just tohon kohtaan laitetaan ni pystyn ite kanssa laittaan :) haha mulla on tällä hetkellä oranssia... yleensä turkoosia tai pinkkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kesällä kledjujen värin mukaan? :-D eikö siitä sitten oo haittaa, tai tavallaan se vaikutus lähe jos se koko aika on siinä? :-O

      Poista
    2. jep!!:D hahah. Ei siitä mitään haittaa pitäs olla, ainakaan tähän asti ollu :D sehän on vaan positiivinen asia jos ei oo ollenkaan kipuja, ei se mun mielestä vaikuta siihen tehoon mitenkään että kuinka usein sitä pitää :D

      Poista
    3. mikäs siinä sitten ollessa! vois ostaa tota itelleen ja leikkiä muumiontigeimejä naapureiden pelottamiseks esim :-D tai biitsille kesällä haha.

      Poista