tiistai 14. toukokuuta 2013

HEY FELLAS


Pappadappaduu mä en yhtään tiedä mitä mun nyt pitäs tähän kirjottaa. Ois tuhat ja yks asiaa, mutta en saa niitä nyt järkevästi tähän. 

Se mun pitää ainakin sanoa, että kiitos sinä ihana anonyymi, joka olit kommentoinu mun postauksien olevan ihanan randomeita ja kiitelly hyvästä päivityksestä. You made my day, pusuja sulle! Kiitos myös kaikille muille sulosille kommentoijille :-)

Jos jotakuta kiinnostelis sellanen kananrasvanen keittiö ja viikon tiskivuori, niin let me know. Palkkauksesta voidaan neuvotella, teenhän ylipuhumishommia työkseni haha.

Mulla on jotenkin näsäviisas olo. Johtuiskohan siitä et heräsin mun päikkäreiltä johkin Jaakon Marilynviestiin :--------D No illalla rällästään sen karpaasin kanssa enivei. Joten vois alkaa heräileen tästä lahnaolemuksesta pikkuhiljaa. Jos vaan eka hakisin salaa tosta Valtsusta vähän energiajuomaa. Ette kerro kellekään, okei?

7 kommenttia:

  1. Mä pesin kerran naapurini pyykit (3 jätesäkillistä) 50e hintaan:D -Mutta ei, tämä ei ole lupaus tulla tiskaamaan. Tiskaaminen on syvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihan hyvä diili! mikä sen pesukoneessa oli hätänä? :-D

      Poista
  2. Ei sillä ollu sellasta. Niin, olennainen detalji jäi kertomatta: en toki käyttänyt omaa pesukonettani, vaan pienkerrostalon pesutuvan konetta. Ja naapuri toi likapyykit lisäksi pesuaineenki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toimii! ilmota mulle kun sun naapuris tarttee seuraavan kerran jeesiä niin mä voin tulla osingoille ;-)

      Poista
  3. Se asuu Porissa:( Vanhapoika vois kyl kaivata sunlaisen yhteydenottoa ;) :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahahahahaaaa eikä! mitä tohon voi enään sanoa? :----D

      Poista
  4. Ehkä ollaan ihan hiljaa vaan :D

    VastaaPoista