keskiviikko 22. toukokuuta 2013

i just wanna make you sweat

Käytiin eilen pelaileen poikien kanssa korista ja oli ihan superi ilta! Ihana ilma, hyvät geimit ja mielenvikasta läpändeerusta. 
Tänään aamulla joskus ennen kaheksaa Jaakko soitti mulle että haluanko kyydin duuniin ja sovittiin että käydään kahvilla ennen mun töitä. Oli kyllä just paras idea! Aamusumppia auringossa ( okei oli myös tuulista, ei yhtään aleta romantisoimaan tätä tilannetta haha ) ja päivä lähti heti paremmin käyntiin.

Niin, mulle on sanottu et mun pitäs tehä buukkiin saitti tälle mun blogille - mitäs ootte mieltä, oisko kiva ja ennenkaikkea tuutteks likeen? :---D




Kivaa keksiviikkoa kamelit 

2 kommenttia:

  1. Täällä ainakin yks tykkääjä! Kannatan ideaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeij ehkä pitäs rohkasta ittensä ja pykätä sellanen pystyyn! :-)

      Poista