maanantai 6. toukokuuta 2013

LOVE IS ALL YOU NEED

Tänään on maanantai ja tänään on ollu hyvä päivä. Jep, luit oikein. Tiedän että sana 'maanantai ' ja 'hyvä' ei kuulu minkään kieliopin mukaan samaan lauseeseen, mutta ihmeiden aika ei oo ohi.

Viikonloppu oli mun osalta kamala. Tulin kipeeks, leikkasin peukalosta almost palasen, kaikki viimeaikanen ressi ja pahat ajatukset iski niskaan tuhannen auringon voimalla ja oli vaan tosi paha olla. Englanniks sanottais et I was in a dark place. 

Näin tosin Idaa ja käytiin meiän vakkarikahvilassa Kaffilassa mokkapaloilla terassilla jee ja nähtiin Kaija Koo, haha. Ootteko ees kateellisia? 

Tässä päivässä on ollu jotain ihmeellistä. Mulla ei oo melkeen ääntä ja yskin koko ajan, mutta kauppa kävi duunissa, sen jälkeen näin mun kummeja ja käytiin Manhattanissa murkinalla ja oli vaan ihan superia! 

Illalla mentiin vielä Paavon kanssa Stockalle sumpille ja sitten Näsilinnan puistoon istuun ja keskusteleen kaikesta liian syvällisestä. 

Oon ilonen koska kevät. Oon ilonen koska mulla on paljon mistä olla kiitollinen. Oon ilonen et on ihmisiä jotka välittää. Tällasia päiviä tarttee välillä et jaksaa. Rakkautta ja kaikkee muutakin pinkkiä sulosta ja hattaraista kaikille söpöläisille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti