lauantai 4. toukokuuta 2013

My Viennetta

Murr. Vähän hiljasta ollu täällä pari päivää.. Oon kai tulossa kipeeks ja oon ollu taas jossain ajatteluövereissä tän mun elämän suhteen. Oon tarttenu jo parisen vuotta sen hermoloman ja viimestään ens syksynä meinaan toteuttaa sen.

Mut siis, mua ei oo hajottanu kokonaiseen kahteen päivään olla duunissa ja Jaakko kysykin et oonks mä lyöny pääni tai jotain :-D Eli siis Jaakkoa oon nähny, käyny Passionin terdellä Paavon kans, sit Santeria näin tossa eilen kun olin ollu jollain kolmen tunnin unilla koko päivän töissä ja tänään kävin Idan kanssa Kaffilassa syömässä mokkapaloja ja kermavaahtoo nams.

Olkapää on ottanu hittiä salireenailusta, mut tänäänkin pitäs jaksaa raahautua sinne. En vaan tiedä onks se fiksua kun päässä jyskyttää, kurkkuun sattuu mynthoneiden yliannostuksesta huolimatta ja berberi on kipee vielä edellisistä reeneistä. Argh.

Vois vaan jäädä himaan möömöileen ja katteleen Californicationia.
Mutta kattokaa miten söpön jätskin löysin Ärrältä tässä yks päivä! Tätä voi kuvailla sanalla sulkku, haha.


Laters kuomat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti