sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Poppy & the Gang

Hellurei ja hellät tunteet! Huhu mikä viikonloppu. On taas ollu meininkiä melki enemmän kun mihin pieni ihminen kerkee, mutta ihan superia silti. Oon nähny tällä viikolla ennätysmäärän kavereita haha.

Keskiviikkona käytiin Sannulin kanssa Mustassalahessa tsekkaan motoristit ( hehe ), torstaina menin Idan kans kesän ekoille pehmiksille, perjantaina Tuomisen ja kumppaneiden kanssa veneileen ja grillaan, lauantaina viisuja Migillä jengin kanssa ja nyt tänään sunnuntaikruisailua Paavon ja Jaakon kanssa. Phiuh. Olikohan siinä suurinpiirtein.

Tänään oon ottanu vähän väriä nahkaan ekaa kertaa biksuissa ( okei pelkkä yläosa but still ) ja taisin hieman kärtsätäkin, kun oli niin hyvät maratonpuhelut systerin kanssa meneillään. Mun elämässä ois nyt tarkotus kääntää vähän uutta lehtee, saas nähdä mitä siitä tulee ja pisteet mulle että oon saanu vihdoin tätä kämppää kuosiin wuhuu.

Hyi, kivan pitkä vuodatus. Niin ja mikä lukijakato täällä on ollu viikonlopun aikana?! Tulkaa takasin pullanmurut 



Uskokaa tai elkää, mutta mulla on mimmifrendejäkin!


Tatun piti ottaa musta kuva, mun piti pidellä sen bissee?



Huom. vesimelonisukat. Mullon muuten kaks eri asukuvasettiä vie julkasematta jeij.



Mentiin sellaseen saareen grillaan, missä oli ihan överisti jotain lokinmunapesiä, yyyh. Meitä tais olla viis henkee siellä saaressa ja sitä ennen oltiin heitetty jätkien yks lautailukaveri rantaan. Ja meitsi muuten ohjas sitä venettä eikä ees törmätty mihkään lohkareisiin!







Kuka tietää mistä toi otsikko tulee? ;-)

4 kommenttia:

  1. Ihana vauvamasu sun kaverilla! Mulla on kanssa parhaalla ystävällä alle kk päästä laskettu aika!! se maha on ihan valtava, haha :D kunnon vauvakuume iskee vähemmästäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon sori mut mä en oo koskaan hiffannu noita vauvakuumejuttuja :-D joo idan vaavelin pitäs pullahtaa ulos tässä ihan lähiaikoina!

      Poista
  2. mikäköhän tää uusi lehti mahtaa olla ;D T: utelias

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paha sanoo tässä kohtaa kun on niin monta mutkaa matkassa vielä :-/ ei oo mitään kuolemanjännää varmaan teille, mutta muuttais mun elämää ilosempaan suuntaan :-)

      Poista