tiistai 28. toukokuuta 2013

TARZAN

Täällä on aurinko, onko siellä? Toivottavasti :-) Meikkiksellä on ollu kiva päivä. Käytiin taas aamusumpilla Jaakon kanssa ja se heitti mut töihin, alkaa päivä kepeesti paremmin entäkun sillä ainasella bussiin juoksemisella heh.
Duunipäivä vierähti yllättävän nopeesti ja hitsi, mulla ja mun pomolla on kyllä aina ihan jäätävää huumoria siellä kaikkien muiden ihmisten lisäks. Voin ihan surutta kettuilla sille ja sama toimii tietty toisinpäin kans :-D 
Heti töistä päästyäni Tuominen soitti mulle et lähenkö sen kanssa Onkkariin ottaan arskaa ja sinnehän mentiin. Paavokin joinas jossain kohtaa ja nyt aattelin käydä tekemässä iltalenkin, kun toi veli aurinko tuolla niin kovasti paistelee. Jeejee. Tässä teille pieni kesätarina haha.


Nesteytystä#taidekuva#juomapullo#pisara#swag# Gaah että noi risuaidat on hajottavia kun niitä aina tungetaan joka paikkaan.


Naamanvääntelyä auringon takasintulon toivossa.


Astetta synkempi laguuni siinä niin.


Tilannetta.


Mansen kalteva torni.


Ööh riemuidiootti? Hienot arvet ei saa jäädä huomaamatta. Noihin poskiin sais varastoitua aika kasan pähkinöitä.


Ei hyvä kiipeemispuu ekalla yrittämällä löydy..


..mutta aijettä sitä riemua kun sinne koivunnokkaan pääsee. Oman elämänsä Tarzan ja sitä rataa. Noi oksat vaan oli kuulema Tuomisen kauneuden tiellä, niin se päätti katkasta siitä yhden :----D


Olin ihan varma että toi koko puu katkee hetkenä minä hyvänsä, mutta olin uskollinen kameramies. Nainen!



Onneks toi apina könys kuitenkin ihan ehjänä takasin. Eikä se oikeesti näytä noin kaljulta haha, toi valo vaan osuu jotenkin retardisti tohon.


Loppu hyvin, kaikki hyvin. Tiedän, että ootte ollu hengittämättä koko tän henkeesalpaavan jännittävän tarinan ajan, joten olkaa hyvät ja ottakaa syvä nuuhkaisu kesäilmaa keuhkojenne täydeltä. Kettu kiittää ja kuittaa. Laters!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti