lauantai 25. toukokuuta 2013

The sun shines on the black clouds hanging over the domain.

Mjau. Eilen oli ihan loistava päivä :-) Käytiin aamulla taas sumpilla Meidän Kahvilassa ( se on oikeesti sen niminen! ) duunissa kaikki meni enemmän kun putkeen, iltapäivällä käytiin Jaakon kanssa ostaan sille puku ja sain taas kertoo painavia mielipiteitäni, haha. Tyyristä lystiä semmonen, hyi olkoon. Illemmalla käytiin murkinoimassa vakkaristi Panchossa ja näkemässä ihmisiä.

Tänään on väsyttäny aika rankalla kädellä, ei noi neljänviiden tunnen unet meinaa oikeen riittää. Mutta arvatkaapas mitä - meitsi sai tänään palkankorotuksen wipii! Saa onnitella. Haha. Oli lievä blond moment duunissa kun pomo näytti jotain excelin palkanlaskukaavaketta enkä tajunnu siitä mitään ja se on vaan sillain " no siis sait just palkankorotuksen". No tota, kiva kiitti. Hhahahahaa. 

Huonot uutiset on se, että mulla on kauhee stressi päällä. Oon jo kauan miettiny mun työkuvioiden järkkäämistä ja nyt oon entistä enemmän pihalla. Kaikenlisäks oon ihan pihalla mun henkilökohtasestakin elämästä :-D Ehkä meen vaan näkeen jotain unia sateenkaarista ja hattarasta ja pinkeistä poneista. Kyllä se siitä.

Eri buenoa viikonloppua kuomaset 

2 kommenttia:

  1. Voimia! Täällä yksi stressikaveri. Ressii pukkaa niin maaan perkuleesti mut kai tästä selviää. Ollaan vahvoja! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kaunis! pitää koittaa purkaa tää olotila johkin hyödylliseen :-D hei mites sun reenit etenee?

      Poista