tiistai 14. toukokuuta 2013

YOLO HAHA

Huhheijjaa. Kauheesti on taas mahtunu yhteen pieneen maanantaihin. En oo viikkoon voinu käydä puntilla, enkä ees muista millon oisin ollu viimeks näin kauan reenaamatta. Tänään kuitenkin riipasin ja menin ekaa kertaa duunin salille rehkimään. Reeni kulki oletettua paremmin ja mulla oli eri kivaa niitten keski-ikästen miekkosten kanssa siellä heh. 

Salin jälkeen olin ihan pyörtymiskuosissa mut selvisin onneks himaan, jonka jälkeen Oskari tuli mun kämpille. Päätettiin lähtä kiinalaiseen syömään, nokka kohti Lotus Gardenia siis. Tai emmä oikeesti muista varmaks sen nimee, ne kaikki on jotain tollasia? :-D
Vedettiin himmeet kinuskimättö-överit ja naurettiin Levikset repee-joukeille, koska Oskarilla oli levikset. Oli ihan supernastaa nähä mun lemppareinta Ässä-fania pitkästä aikaa!

Tän jälkeen Paavo joinas meiän hurttiin huumoriklubiin ja hengailtiin Frenckelillä sitten hyvä tovi. Huhu mitä settiä taas. Anteeks kaikki jotka ootte joutunu kuunteleen sitä mun hirnumista kikattelua.

Jaakko käski mun mennä kirjottaan mun blogia kun se soitti mulle ( joten täsä mä olen! ) ja juttelin myös maratonpuhelun mamin kanssa. Nyt voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan. Kerrankin näin. Feels good man.



Oksaripoksari ei sitten kuvaa tota ruokaa, vaan dissaa mua, koska mä kuvaan. Joten se kuvaa mua ja pilaa tolla salamalla mun taideruokakuvan! Tajusitteks? :-D

2 kommenttia:

  1. Kiva, kun postauksia tulee niin useasti ja ne on välillä ihanan randomeita! :D Tykkään paljon, kun postauksissa on niin usein ja paljon kuvia.

    Mitäs mieltä olet, jos joskus tekisit jonkinlaisen erikoispostauksen? Esimerkiksi kysymyspostauksen tai postauksen, jossa esittelet lempitavaroitasi ym? :) Niin ja sellainen kysymys tuli kans mieleen, että opiskeletko tällä hetkellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HUH mikä ihana kommentti, kiitos sinä!! Aivan mahtavaa saada tällasta kunnon palautetta ja mielipiteitä. Tottakai toteuttelen mielellään toivepostauksia, vois kattoo jonkun tontyyppisen jos sais aikaseks.
      Joo meitsillä on vuosi jäljellä merkkariopintoja, eli vuonna 2014 musta tulee yo-merkonomi. Tällä hetkellä tosin työskentelen myyntineuvottelijana yrityksessä, joka tekee yrityksille sähkösen markkinoinnin ratkasuja :-)

      Poista