maanantai 3. kesäkuuta 2013

PHOTOBOMB

Moi. Huh mikä viikko takana taas! Tätä kiirettä vaan tuntuu riittävän, mutta hyvä niin.
Tällä viikolla oon muunmuassa suorittanu työharjotteluni loppuun, vihdoin tavannu Jaakon mutsin, käyny koulussa näkeen luokkakavereita, tavannu hirveesti kaikkia uusia ja vanhoja ihmisiä, tehny kevyen viikon salilla, käyny baareilemassa ja tanssimassa plus tänään vielä ylppärit Turkusessa.

Mahtavia juttuja ja ihmisiä, tässä vähän fiiliksiä kuvaoksennuksen muodossa. Enjoy!


Aikamoista itserakkautta. Eivais. Olin vaan niin ilonen kun tajusin et nythän on virallisesti kesä ( kesäkuu ) ja meitsi on kerrankin redi biitsille. Niin oli sitten pakko vähän ikuistaa noita reenin tuloksia. Nih.



Vähän sumeeta fotoo Passionista siitä niin. Ihana Emma on mun luokkakaveri ja blogin vakkarilukija, jee!


Eilen näytin ihan mukiinmenevältä vaikka itse sanonkin, tää kuva vaan on vähän kröhöm, surkee? Ilta oli silti hauska kaikenmaailman sattumuksineen, oli taas kaikenmoista miekkosta liikkeellä haha.


Tää kuva suorastaan huutaa et jonkun pitäs kertoo mulle rantaruottalaisuudesta :---D



Mun pieni Marttuli Meille sanotaan aika usein et näytetään toisiltamme, mitäs mieltä te ootte? :-)


Rakas pikkusysteri Mirkku, joka kaikeks onneks selvis kamalasta auto-onnettomuudesta.


Lainasin yhen pikkusysterin kledjuja ja käytiin ottaan vähän kivoja kuvia ilta-arskassa.


Jaa mitenniin kaikkee ei voi fiksata teipillä?


Mun yöpaitulin pelkästä kattelusta menee sokerihumalaan. Hyvää yötä kullanmurut, xx.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti