lauantai 6. heinäkuuta 2013

bitch don't kill my vibe

Mjau. Pieni väsyny tyttönen täällä näin. Tää jatkuva stressi unettomuuden ja sekavien syömisten kanssa yhistettynä tais ottaa voiton musta jonku taudin voimalla taas. Justiin parannuin äänenmenetyksestä ja korvatulehduksesta ja nyt on taas ihan voimaton olo. Yskittää niin ettei voi nukkua. No se siitä.

Viime päivinä on ollu ihanaa hulinaa, oon nähny Toivoa, Jerkkoa, Sannaa, Iiroa, Paavoa ja Jaakkoa näin esimerkiksi. Sen lisäks oon reenannu ja koittanu hoitaa tätä mun elämääni oikeeseen suuntaan. En oo vaan kovin vakuuttunu siinä onnistumisessa heh. Mua on myös lepytelty onnistuneesti juustohampurilaisella, kertokaa mulle kuinka moderni nainen oon. Hahhhaa.

Tänään oli kiva päivä. Revin itteni päivällä puntille, sit näin Paavo-setää ja iltapäivällä Jaakko tuli tänne hengaileen. Se opetti mua syömään tortilloja guacamolen ja perunasalaatin kans :-D Kertokaa mulle kuka syö noin?! Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei se hassumpaa ollu. MIEHET. Parhautta.

Vois sulkee ton lärvärin ihan suosiolla ja koittaa tukehduttaa ittensä tohon tyynyyn. Mä tahdon nunutella. Puss 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti