maanantai 8. heinäkuuta 2013

self-service laundry yankee style

Blääh. Maanantai. Tarttiiko mun ees sanoa mitään muuta? Siis näissä päivissä on joku kirous. Heräsin tänään kuudelta. Illalla. No more words needed
Tää tauti ei siis edelleenkään oo luovuttanu mussa ja mun puntti-inspis on ihan hukassa, koska joka aamu tuntuu siltä et käveleminenkin on liikaa. Tästä seuraa se, et ressaan itteni hengiltä hukkaan menneitä reenejä, vaikka toisaalta tiiän ettei kipeenä sais ihan hulluna rehkiä.

Jotta se tarpeellinen maanantai-itkukin saatais sieltä, kaadoin isoimman kahvikuppini sisältöinneen sitten mun muotilehtihyllyn ja sängyn päälle. Tää on se kohta missä tulee se RUTTO JES. 

Mullahan ei oo pyykkikonetta ja painin aina sen kanssa, et missä saan pestä kledjuni millonkin. Lähdin tänään sitten suosiolla itsepalvelupesulaan. Oon bloggari ja pesen jopa pyykkini leffastailiin. Hehhe. Onnistuin tietty valkkaan väärän ohjelman ja saamaan sen koko roskan jumiin, mutta onneks pari kilttiä naikkosta jeesas mua. 
Nyt mulla on koko yö aikaa tehä pieni suursiivous tälle kämpälle. Ja sen jälkeen palkitsen itseni parilla jaksolla poliisisarjaa. Kyllä.


Toivottavasti teiän viikko on lähteny vähän positiivisemmissa merkeissä käyntiin :-)

2 kommenttia:

  1. Hei et sentään kaatanu kahvia puhelimelle tai läppärille! :) ps sanon kyllä perhepostaukselle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut mun muotilehdet on mun vauvoja! :-( jeij pitää koittaa kasata sellanen, kunhan saan noi kuvat jiiriin :-)

      Poista