maanantai 12. elokuuta 2013

back 2 school


Mun lärväripäivitys kertoo pähkinänkuoressa tän päivän: "kahen tunnin yöunet on ylivoimaa! uus kouluvuosi korkattu, afterschooleilla käyty paikallisessa, kampaaja check ja mahduin 25 tuuman housuihin. juhlikaa mun kans. ja ainiin huomenna asuntonäyttöön"

Tiedättekö sen tunteen kun joku ajattelee sun parasta ilman että oot osannu ees olettaa sitä? Oon siis nukkunu jonkun reilu kaks tuntia tänä yönä ja aamulla oli aika heikko olo. Jaakko lupas heittää mut kouluun ja kun hyppäsin autoon se löi mulle pullon EDiä kouraan, että selviän tästä päivästä. Kyseinen puteli hymyilytti mua koko päivän. 

Okei, kouluun palaaminen oli kamalaa. Siis ne uudet oppilaat on ihan lapsia, lukkari sucks ja kauppis, nojoo. Mutta - oli ihan superia nähä kaikkia luokkakavereita taas! Mentiin sit meiän kaveripoppoolla paikalliseen afterschooleille jauhaan kesän häppeningeistä ja istuttiin siellä sateelta piilossa. 

Iltapäivän oon taistellu pysyäkseni hereillä ja kävin kampaajalla ja vähän kaupungilla. En tiedä uskallanko tunnustaa, mutta ostin tänään uudet kengät. Jep, taas. Voin perustella erillisessä postauksessa sitten niiden tarpeellisuuden, hahahhaa.

Ja mahduin 25 tuuman pöksyihin, kelatkaa sitä! Te tytöt tiedätte miks on niin hienoa kun pienemmät koot menee yllättäen jalkaan :-D 

Veikkaan et kappale jota mun naapurit ei enää koskaan halua kuulla on Chicagon "If you leave me now". Kuinka monta kertaa kipaleen saa soittaa putkeen? Toinen kysymys on, että alkaiskohan se nukkuminen kohta oleen vaihtoehto. Kettu kiittää ja kuittaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti