lauantai 10. elokuuta 2013

barbie girl?

Huhheijaa mikä päivä eilen. Koko kroppaa särkee, mutta silti naurattelee. Neljän tunnin unilla ja koko päivä syömättä lähin sitten Passioniin morjestaan Villeä, kun sillä oli syndet. 

Kymmenen aikaan päädyin vihdosta viimein Iiron ja Masan tupareihin, jossa olikin jo klaani koolla. Joku kymmenen jätkää ja sit meitsi pärähtää sinne. Pojat naureskelikin, et Hanna on rotumimmi kun kestää tässä porukassa. Hhaha. Oli niin kreisiä! En tosiaan voi alkaa kertoon kaikkea tänne mut vein tuparilahjaksi kaulimen, mua kosittiin seittemän kertaa ja mulle laitettiin nuuska huuleen valokuvan takia. Tällasta muunmuassa. Jepjep. 



Jankkasin pojille koko illan et otetaan kuva ja tietty se sitten unohtu. Tarkotus oli lähtä yöllä sit Bricksiin, mut siellä oli joku kiree nuttukyttä ovella, joka päästi vähän puolueellisesti sisään. Oli muka ikäraja 22, vaikka mä en oo koskaan ollu sen ikänen kun siellä oon käyny. Ei siis päästäny osaa mun frendeistä sisään. Naisena olemisen hyötyjä et hymyllä pääsee lähes aina minne vaan, mut silti ärsyttää tollanen epäreiluus.



Noo päädyttiin sitten shokkiylläri, rumpujen pärinää ja kaikkee - Rodeoon. Siis rutto, joka ikinen kerta! Mutta oli kyllä taas niin hauskaa. Mua kannettiin ympäri tanssilattiaa, laulettiin yhteen ääneen Barbie Girliä korokkeella ja tanssittiin ympyrässä Final Countdownia. Tarviiko mun mainita, että tänään käveleminen tuntuu PAHALTA.

Tänkin jälkeen on sattunu jos jonkinmoista, mutta jätetään se salaisuuden varjoon. Meitsi alkaa nyt tekeen sitä kyssäripostausta teille. Mites jengin viikonloppu? :-)


2 kommenttia:

  1. Olipas kiva postaus ja kuvat kans! :) Jännä, en oo tiennyt tosta uskonnollisesta taustasta, vaikka jo hetken tätä blogia lueskellut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitosta! juu oon mä siitä aiemminkin maininnu :-) mutta yleisesti oon koko aika pitäny linjaa et ns. "oikeista asioista" mun elämässä en kirjota laajasti, koski ne sitten mitä vaan. menee liian vaikeeks ja pelottavaks semmonen heh.

      Poista