sunnuntai 25. elokuuta 2013

blockfest feelings - crazy times

Heimoi. Mua on oikeen harmittanu, etten oo jaksanu huolehtia viime aikoina mun blogilapsosesta niin hyvin kun ois pitäny. Tuun silti aina niin iloseks kun joku tulee kertoon ihan puskista, että se lukee mun blogia. Superjee. Kun saan tän muuton ja pahimman ahdistuksen ja stressin katoon niin lupaan ryhdistäytyä. At least I will try.


Eilen oli kreisi päivä. Koulua, pankkiasioita, Iiron kanssa Daddy's Dinerissa, sitten kipitin Idalle ja Tatulle ja lähettiin ravintolaan kolmen ruokalajin päivälliselle ( namjee ) ja sieltä sitten pikkuhiljaa fiilisteleen kaupunkiin Blockfestien meininkejä. Meitä oli mukava porukka kasassa ja kaikenmoisia sattumuksia ja tuttuja pitkin iltaa. Loppupeleissä päädyttiin joraan ( pidättäkää henkeä jännityksellä ) shokkiylläri Rodeoon. Meidän piti kyllä mennä Armakseen, mutta jostain kumman syystä ei menty..öö en muista oikeen mikä tilanne siinä oli.


Nyt mulla on ihan kipee olo, kannatti vissiin kävellä avojaloin ympäri Mansee eilen. Mutta mun kenkiä tultiin ihaileen vaikka kannoin niitä käpälissäni ja joku halus jopa koittaa niitä, haha. Kuten sanottu, aina kun mä oon jossain liikenteessä sattuu ja tapahtuu. Oli aikas tervetullu irtiotto tähän viimeaikasen järjettömän stressintäyteiseen arkeen, terveisin ihminen joka näkee unia siittä, että omasta kämpästä poistuminen tulee maksamaan 11 euroa per kerta. Jep, hyvää kallonkutistajaa kaivataan.


Mutta, MEILLÄ OLI KIVAAA! Kuvat on vähän mitä on, mutta ei saa kitistä. Meillä oli tärkeempääkin tekemistä :-D Meitsi veti grungestaililla siellä kaikkien miljoonien pikkulasten seassa. Idan kans naurettiin, et pienet Tivoli-vibat, hahhahahaa. Kaupunki oli täynnä porukkaa ja meininkiä, that's the way I like it. 


Joskus yöllä Jaakko tuli heittään mut kotiin, ihan niinkun perinne vaatii. Kaikki parhaat bailuillat päättyy aina siihen, että referoin mun mörököllille kaikki kreisit ihmiset ja tapahtumat ja sitten se komentaa mut nukkuun. Nytkin vois harkita jotain sen suuntasta toimintaa. Sen pituinen se.


Kivan majesteettinen leuka ja poskiin vois varastoida pähkinöitä, mutta onneks on sentään suorat leegot ja fiilis huikee! WOHOO.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti