perjantai 16. elokuuta 2013

Gringos Locos

Hahhhaa tää otsikko iskee kun nyrkki silmään. Oli sen verran railakasta illanviettoo eilen poikien kans. Tehtiin siis safkaa Jaakon kanssa ja pyydettiin Paavuli tänne penthouseen kans pyöriin. Pojat sytytti kynttilöitä, koska täällä oli muka pimeetä ja kelas et mitkä mun kuteet ois kreiseimmät joihin ne vois pukeutua.



Jep. Ilta päätty painimatsiin ( ! ) ja kohtuullisen kyseenalasiin pihaleikkeihin. Ja on muuten ihan hulvatonta kuunneltavaa, kun joku toinen analysoi sun parisuhteita :-D Kiitos Paavo nauruista! Tästä ehkä enemmän joskus toiste.


Nyt päivän pointtiin, huutakaa mun kanssa "jee". En pannuttanu autokoulun autolla, en tappanu ketään ja saan toistaseks pitää korttini. JEE! Mun ajomaikka vaan totes et "sä näköjään hallitset auton kun hallitset ittes". Meitsi on pitäny ääneen siellä urheilijan tyyliin palopuheita itelleen, haha. Mut se auto alko vörkkiin heti kun vähän rähisin sille. Se ajomaikka oli ihan huikee tapaus, jotain niin toista entä kun sillon alunalkujani kauan sitten sain kortin.


Ikävät uutiset on se, että mun kaveri jonka piti lainata maanantaiks kaaraa, feidaskin. Onneks mulla on koko viikonloppu aikaa itkee, että mistä saan koslan sinne liukasradalle. Tulee paniikki, sydänkohtaus ja kaikki. 


Illalla mun ihana Jermo tuli pitkästä aikaa Manseen. Mentiin Gringos Locosiin ( miten toi taivutetaan? ) murkinalle, omnom. Palvelu oli hitaanpuoleista, muuten oli superhubaa. Jauhettiin kaikki maailman suhdekiemurat ja se fiksas jopa tän mun romutietsikan, etevä mies!


Kuvitus: Käytiin Idan kanssa fiilistelemässä Flammaa viime viikolla, oli hiukan populaa Näsinpuistossa! Meikitöntä naamaa, croissuja ja tän illan burgeria. Aika randomia. Huomenna asuntonäyttöön. Nyt pitää chillata hetki. Muisk!


Ps. Miks mä kuuntelen Cheekin "timantit on ikuisia" täällä?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti