tiistai 20. elokuuta 2013

maybe i'm amazed at the way you help me sing my song

Mjau. Oon ihan poikki. Monestikohan oon alottanu postauksen tällein? Kroppa on kovilla, samoin psyyke. Mutta hyviä asioitakin tapahtuu. Meikkis selvis kakkosvaiheesta kunnialla ja maailman paras Sante pelasti mut siitä autonlainaussotkusta. 

Viime päivinä läpändeerusta on heitetty entisen pomon, Idan, Jaakon, Janin, Paavon ja Santen kanssa. Haha Santen kanssa ollaan harrastettu vähän aabeecee-kiertelyä ja mietittiin eilen et kuka rutto pitää jotain kokouksia sellasessa mestassa. Mutta sieltä saa sumppia kellon ympäri.

Kämppärintamalla tapahtuu kreisejä juttuja. Tää on joko se onnenpotku jota oon oottanu viimeset kakskyt vuotta tai sitten mua yritetään vedättää pahemman kerran. Kerron teille heti kun ite tiedän, jännää silti! 

Nyt laitan koodia tolle mun mörököllille et heräilee, etin jotain sapuskaa ja koitan saada tästä päivästä yhtä tehokkaan kun eilisestä. Jep, you wish. Haha. Puss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti