keskiviikko 14. elokuuta 2013

sometimes I feel like throwing my hands up in the air

Blääh. Oon niin poikki. Tänään oon jäädyttäny ennestään jo melkeen liikkumattomia niskojani koulun ilmastoinnin alla, hakannu jotain budjetointia lue hellooksia ihan liian kauan, ettiny uusia kotikoloja, käyny Dinerissa Paavon kanssa ja kelannu et mistä tää syksy tuli. 

Ja hahhaa mut oli kutsuttu maskotiks Iiron ja poikien fudispeliin, mutta en jaksanu raahautua ees sinne. 

Koska mun järki pakenee, aion jakaa vaan tän tärkeen heppatyttökuvan ja toivotella teille erimukavaa keksiviikkoa. Laters!

6 kommenttia:

  1. harrastatko ratsastusta tai ootko joskus harrastanu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon nuorempana harrastanu joo :-) tää kuva tosin on norjasta, jossa käytiin vuoristoratsastaan. siitä reissusta on tulossa kuvia kohtapuoliin!

      Poista
    2. oioi, oli varmasti tosi hieno kokemus! maastossa on kyllä vaan niin kiva aina ratsastaa ja se, että ratsastit vieläpä norjassa - siellä on varmasti tosi upeet maisemat! :)

      Poista
    3. joo se oli ihan tajuton kokemus! harrastatko ite heppailua? :-)

      Poista
    4. juups, kyllähän mä harrastan. tällä hetkellä kaks kertaa viikossa tulee käytyä heppailemassa :)

      Poista