torstai 5. syyskuuta 2013

kun elämässä kaiken menettää silloin vapaus on ainut mitä käteen jää

Hei. Moi. Oon halunnu blogata niin monesti, mutten oo vaan pystyny. En tiedä kuinka laajasti pitäs kertoa mitä on tapahtunu, niin en jaksanu kirjottaa sitten mitään. 


Mulle tehtiin asuntohuijaus. Rahat meni ja mikä pahempaa, oon nyt virallisesti koditon. Tää on tuonu mukanaan sellasen paskamyrskyn ettei mitään tolkkua. Viime päivät on ollu aivan järkyttävän raskaita. 

Mun viime vuodet on ollu aikamoista taistelua ( näistä ei pitäis täällä puhua, mutta nyt tuntuu siltä että ihan sama ) ja tää oli ehkä se viimenen naula arkkuun. Voimat ei riitä. Läheiset ressaa että mulle tulee burnout tai jotain vikaa päähän, ja nyt en voi edes kieltää sitä enään kun huomaan itekin jo merkit. Meinaan oksentaa aamulla herätessäni väsymykseen, koko kroppa huutaa kivusta, unohtelen sanoja ja saan tunteenpurkauksia ihan naurettavista asioista. Ja mä en oo luonteeltani tippaakaan mikään itkupilli. 


Tässä on menny niin paljon asioita pieleen ja on todella masentavaa tajuta, että Suomessa kunnon ihmiset on täysin tyhjän päällä kun jotain tän kaltasta tapahtuu. Ykskään virasto ei oo auttanu mua. Mun piti itse auttaa poliiseja. Mun pitäs olla joku elämäntaparoinaaja tai vähintään mamu, että jotakin kiinnostais mun ongelmat. Ja se on ihan ryökäleen väärin. Suorittajia rangaistaan ja se saa mut aivan raivon partaalle. 


Tällanen pieni tilannekatsaus. Oon kuitenkin nähny älyttömästi vaivaa että selviän tästä trombista ja aattelin jopa tehä niin, haha. Mun poikaystävää siteeratakseni "sitten kun sun onni joskus kääntyy niin sulla täytyy mennä ihan sairaan pitkään hyvin". En vois olla enempää samaa mieltä. 


Lopuksi haluan kiittää Idaa ja Tatua, jotka otti mut kotiinsa ja Jaakkoa, joka on pitäny mut järjissäni. Ja tietenkin kaikkia muita ihania, kyllä te tiedätte keitä ootte. Ja kiitos myös teille uskollisille lukijoille, jotka ette oo karannu pienestä kuivasta kaudesta huolimatta, heh. Toivottavasti pysytte messissä jatkossakin. 

4 kommenttia:

  1. Eikä!!!!! Kauheesti tsemppejä sulle, en osaa ees kuvitella millasta on olla tollasessa tilanteessa. Toivotaan että kaikki järjestyy nopeesti, onneks sulla on ihania ystäviä ynnämuita:) <3

    VastaaPoista
  2. Ei hitto.. :( nyt vaan painat eteenpäin ja koitat jaksaa. Tsemppiä!!! :)

    VastaaPoista
  3. Mitä helv!! Täältäkin iiiiso tsemppi ja voimahali! Vidun klisee mut asioilla on tapana järjestyä :3

    VastaaPoista
  4. kiitos kaikille tsempeistä, means a lot! vähän turhan heviä ollu viime aikoina, mutta koitan pitää blogin silti ilosissa fiilingeissä. ootte huippuja, muistakaa se :-)

    VastaaPoista