maanantai 30. syyskuuta 2013

vlog.

Tittitirii, about puolentoista tunnin unosilla ilosena uuteen viikkoon. Mun sydän hakkaa edelleen ton videoblogin jäljiltä, haha.  Ei, kyllä tää syke on kerinny tasaantuun tässä, kun piti tehä uus äsposti et saan uuden photobucketin ja kaikenlisäks ton videon lataus kestää pidempään kun nälkävuosi. Ikävä kyllä en saanu sitä tähän kuvan kanssa, mutta linkistä pääsee katteleen.

Oon kuvannu ton hienosti tolleen alhaalta päin, että mun leuka näyttää varmasti mahollisimman isolta, itkettää. Näytän ja kuulostan ( jankkaan "muttatota" näköjään joka toisessa lauseessa ) muutenkin vähän oudolta ja toi ikkuna heijastaa ihme varjoja ja näytän hiuksettomalta jajaja..kivaa itsekriittisyyttä taas. Olkaa te armollisia :-D Muisk!



3 kommenttia:

  1. Ootko tehnyt joskus ennenkin videoita? Oon vissiin missannu nekin sitte :D hahah. Mutta kiva video! Olin muodostanu susta ihan erilaisen kuvan, äänen yms. Oli tosi positiivinen yllätys tähän maanantaihin tää!:)

    VastaaPoista
  2. jee kivaa, että teit vlogin! :) näitä vaan lisää!

    VastaaPoista
  3. nea: joo blogin alkuaikoina tein pari :-) ja jee kiitos, kiva kuulla! miltä olit kuvitellu mun kuulostavan? haha. ano: superia, kiiitos! pitää joku päivä taas rohkastua heiluun ton linssin edessä :-D

    VastaaPoista