maanantai 14. lokakuuta 2013

GRUNGE GIRL

Hellurei ja hellät tunteet! Viikonlopusta tuli odotettua parempi ja hyvä näin. Eilen ohjelmassa oli mm. kahvittelua Santen kanssa ja illalla Jaakkokin liitty seuraan. Oli meinaan sellasta Hervantabrothers-meisinkiä havaittavissa että morjes. 


Tänään mun porukat sitten pärähti pohjanmaalta tänne ja päivä on menny Ikeassa, kaupungilla shoppaillen ja tietty mun uutta lukaalia ihastellen. Niin ja tapahtu tietenkin tollasta mitätöntä kun et ne tapas mun jätkäkaverin ekaa kertaa tälleen virallisesti haha. Superi ja nappiin menny päivä kaikin puolin. Ja sain myös kilon porkkanoita mamilta, ne oli tärkeitä.


Lupailemaani avautumispostaukseen on jo matsku päässä, tarttee vaan saada kirjotusmode päälle. Viikonloppu karkas käsistä, hehe mikä sanaleikki, niin en millään kerenny värkkäileen sitä, mutta se on tulossa. Don't you worry child. 


Mun systeri määritteli mun luukin "katutyyliksi", haha kuinka söpöä. Kuvat, eikä varsinkaan kuvattava yllä nyt ihan lähimainkaan Voguen tasolle, sorpat siitä, mutta leikkikää itte parin tunnin unilla jotain shopping assaria hela dagen ilman fyrkkaa. Vaatii muuten luonnetta :-D NIH.


En myöskään tiedä miks näytän näissä kuvissa niin hyvinsyötetyltä :-( Mutta jeejee kasaripöksyt ja pukeutumiseen panostamisen uudelleen löytynyt innostus. Ja sain porukoille hankittua kaikki mitä pitikin yhtiä farkkuja lukuunottamatta, jättebra! Eikai mitään ruotsia havaittavissa missään.


bikerjacket: lindex / hoodie: 2nd hand / tee: cheap monday / shirt: ginatricot / jeans: serious sally by rut m.fl. / shoes: dinsko / bag: makia /

2 kommenttia: