lauantai 12. lokakuuta 2013

hello holiday

Miau. Loma on alkanu ja siitä pitäs kai olla jotenkin fiiliksissä. Oon taas pari päivää ollu tauolla täältä, koska en oo viittiny tulla negaileen tänne. Mun elämä on jääny jotenkin semmoseen surkeeseen vaiheeseen junnaan nyt. Vastoinkäymisiä vaan tulee uusia, vaikka koitan kuinka selvitä vanhoista. Ironisinta tässä on varmaan se, että päätin tänä vuonna kesän lopuksi, että tän syksyn myötä alkaa uus käänne mun elämässä. Se onnellisempi vaihe. 


Mutta niin se on, että niille sitä skeidaa annetaan jotka jaksaa taistella sen läpi. Oon täysin vakuuttunu siitä. Tapahtumat jääköön pimentoon, mutta yhdestä aiheesta aion avautua tässä viikonlopun aikana. Oon saanu viime aikoina taas yliannostuksen kaksnaamasia ihmisiä ja ennen kaikkea sellasta naisten ilkeilyä. Oon jo kauan halunnu kirjottaa aiheesta ja nyt on enemmän kun oiva hetki siihen. Mutta palataan siihen tulevassa postauksessa.


Tässä viime viikonloppua osaksi kuvina, käytiin poikien kanssa syömässä New Yorkissa, kaljalla sumpilla Höyryssä ja illalla lähdettiin Iiron kanssa Ilvekseen joraan. Ei hassumpi päivä. Lisäksi katottiin Expendablesia Jaakon ja Paavon kanssa, tehtiin poikamiespataa ja mä pingoin lenkkiä ja mitäs kaikkea.


Mun porukat on tulossa tänne maanantaina wiie, joten vois taas tehdä jonkun supersiivouksen täällä. Mutta sitä ennen lähen fiilisteleen tota syksyä lenkkipoluille, laters!


Smokey eyes, long time no see ^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti