perjantai 18. lokakuuta 2013

même au siècle prochain j'en parlerai encore

Pöö. Pyykkikone söi mun fyrkat, mutta päätin silti että tästä tulee hyvä päivä. Muutama auringonsäde paistaa pilvien välistä ja Vanessa Paradisin ääni saa mut rauhalliseks. 

Kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoijille ja buukissa yhteyttä ottaneille. Tärkee aihe ja siihen saa tottakai edelleenkin omat ajatuksensa riipasta, oon myös vastannu kaikille henkilökohtasesti niin lärvärissä kun täälläkin. Jälleen kerran sai huomata, että huonotkin asiat voi poikia jotain hyvää. Se pitäs aina jaksaa muistaa.

Mä loikkaan nyt suihkuun ja alan valmistautuun päivään ton mun karpaasin kanssa. Sillä on vapaa ja mä oon niin ilonen. Mitäs te aiotte keksiä tänään? Tässä teille pieni hymy, joka saa toivottavasti teidätkin ilosemmaks ja jos ei tällä onnistu, niin kuunnelkaa kappale nimeltä "Station Quatre September", tän jälkeen ei pysty oleen pahalla päällä :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti