tiistai 8. lokakuuta 2013

tears stream down on your face i promise you that i will learn from mistakes.

Viikonlopusta ois kaikenlaisia kuvia ja kuulumisia, mutta nyt ei jaksa leikkiä ilosta. Viikko ei ois voinu hirveesti huonommin alkaa ja tänään mun maailma on romahdellu ihan urakalla. Tuntuu että kaikki se pienikin toivo mitä oon koittanu pitää hengissä on tukahdutettu. Tässä matkan varrella oon useesti saanu todistaa maailman epäreiluutta, mutta tänään se löi mua naamaan isolla hansikkaalla ja nauro räkäsesti päälle.



When the rain
Is blowing in your face

And the whole world
Is on your case
I could offer you
A warm embrace
To make you feel my love

Tuosta vähän Adelea. Mä oon kaikesta huolimatta onnekas. Mulla on joku, joka tykkää musta niin et halkee. Ja oon siitä niin äärettömän kiitollinen, ettei mulla ole edes sanoja.

2 kommenttia:

  1. Onneksi JuhaT osasi edes vähän laittaa sanoiksi:) Jaksamusta <3

    VastaaPoista