maanantai 4. marraskuuta 2013

burgers & donuts





Kökköjä kuveja, blääh. Pitäsköhän mun koittaa opettaa tota mun karpaasia kuvaamaan? Ainoo vaan että yöllä niistä taidoista ei siltikään oo pahemmin hyötyä heh. Värjäsin letin ja kulmat ja heti on jotenkin pirteemmän ja freessimmän näkönen naamari. Pitää käydä varmaan huomenna ostaan hopeeshampoota, että saa taitettua ton viimesen keltasuuden veks ja sit mennään platinalla taas hetken. 

Piti vaan tulla kertoon että tänään on ollu valosampi päivä. Parempi olla. Kivoja ihmisiä. Tilaan lisää tätä oloa kiitos. Ja mun superpähee toppi tulee Tally Weijliltä. 

Psss. Maatilan Prinsessat on kyllä sellanen ohjelma ettei tie itkistö vai naurasko. Erinomaista alkavaa viikkoa kaikille kameleille, puspus! 

2 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset :) Vaikka mun mielestä sellanen pieni juurikasvu onkin just siistin näkönen :D en tiedä miks, mut itellä ku on kans nyt blondit hiukset ni näyttää paljon luonnollisemmalta ku on vähän sitä juurikasvua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juurikasvu on ihan pop, sitä vaan joutuu peseen koko aika ettei se näyttäs likaselta ja sit hiukset kiinni se ei jotenkin toimi niin hyvin ehkä, haha. mutta itekin oon pitäny sitä tarkotuksella ja tarkotuksetta :-D kiitos ja pusuja sulle!

      Poista