torstai 7. marraskuuta 2013

milk is for babies

Mjau. Asukuvia, long time no see. Olin eilen ihan innosta soikeena, kun Iiro suostu kuvaan päivän rätit mulle. Vettä sato, mä pistin parasta hymyäni ja Iiro otti reippaasti ohjeet vastaan. Iso käsi sille, jee. Käytiin sitten iltapäivällä sen ja Frimanin kanssa vähän kaupungilla ja löydettiin uusia kledjuja. Pinkkiä sählymailan lapaa unohtamatta, heh. Naisen kosketus.

Aamu alko sillä, että mies oli keittiössä paistamassa munakasta, haha. Oikein! Illalla ois meiän koulun pikkujoulupartyt Puumassa ja alottelut hoidetaan täällä mun luona, joten toi moppiin tarttuminen vois olla aika ajankohtanen ajatus. 

Eri muikeeta torstaita itse kullekin, puss 





takki: red label / niken verkkatakki: 2nd hand / teeppari ja korvikset: h&m / farkut: crocker / kengät: dinsko / kangaskassi: kassikko ye / kaulakorut: seppälä ja bikbok /

4 kommenttia:

  1. Ihanaa nähtä Kassikko tossa listauksessa:D Mä hei toi mietin.... jos mä saan sun tassus jäljet tai jotain muuta "erikoista/persoonallista"sun näköstä tms. kassiin (musta ois jeessimpi, vaalee käypi kyllä myös), niin mä voisin investoida...:) Mites se kustannuspolitiikka oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaaleena löytyis uniikki kappale mun ketaroita :-) sen saa femmalla! seittemän euroo karkeesti on toiveiden mukaan tehtynä, riippuu tietty ihan työn määrästä onko enemmän tai vähemmän. ja kivoille pitää aina antaa alennusta ;-) oonhan sentään toimitusjohtaja hahhhaa.

      Poista
  2. Heips! Haastoin sinut tälläiseen http://anuelinablogi.blogspot.fi/2013/11/haaste.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikkamoi! kuulostaa kivalle kun kävin lueskelemassa :-) liity ihmeessä lukijaks, xx

      Poista