maanantai 11. marraskuuta 2013

NEWBIES

Tänään paisto aurinko. Ei pysty oleen kiukkunen ees maanantaille. Fyssarisetä rusautti ja väänsi mut kuntoon, eikä mua särje niinkun yleensä. Lantio on paikallaan, jee. Mitä on kivuton elämä? Onneks nilkat on sentään vielä romuna, niin ei ihan juhliin pääse.

Koulun jälkeen menin mun hervantabroulle Ilvoselle sumpille ja pidettiin sitten kunnon sporttiavautumiset siinä heti kättelyssä. Oikein. Asiasta alligaattoriin, mulle heitettiin haaste täällä blogin puolella, niin pitää muistaa rustata sitä tässä lähipäivinä.

Blogin alkuaikoina esittelin aina täällä mun ostoksia ja aattelin et nyt on parempi hetki jos koskaan uusia vähän tätä perinnettä ja pistää löydöt tiskiin. Kyselkää jos joku kiinnostelee. Muuten ei muutakun erinomaista viikon alkua itse kullekin, puss!


Pinkkiä sen olla pitää. Olin kyllä vähän pettyny molempiin tuotteisiin, ripsentaivuttaja ei taivuta tarpeeks kaarevaks ja ripsari on liian heikkoa tavaraa. Entinen Lumenen ripsari oli ihan lyömätön, sellasta kunnon mustaa väriä. Tolla tulee jotenkin liian epätasanen tulos tai sitten se ei oo päässy parhaaseen vaiheeseen viellä. Mun mielestä upouudet ripsarit on aina vähän huonoja, niiden pitää kuivahtaa skidisti, niin se maali on sellasta sopivan jämptiä, että saa mustan ja dramaattisen lopputuloksen. Onko jollain teistä kokemuksia Lumenen ripareista?


Löysin Hennesin alehyllystä kyseiset putelit ja en voi todeta kun että jälleen kerran tää ruottalaispulju on ylittäny ittensä. Yleensä tällasten halpistuotteiden tuoksu ei säily iholla henkäystä kauempaa, mutta näissä muuten pysyy. Tuoksu on intensiivinen ja yllättävän miehekäs ( meitsi diggaa ), kivaa vaihtelua kaikkiin karkintuoksusiin hajusteisiin, joista tulee joku neljätoistavuotias pikkutyttö mieleen. Ei niissäkään mitään vikaa, mutta kuten sanoin, vaihtelu virkistää. Että ei muutakun töppöstä toisen eteen ja lunastaan viimeset putkilot tätä independent-tuoksusta ainetta.


Jos joku ei oo vielä huomannu, niin grunge-tyyli inspiroi mua tällä hetkellä kovasti. Etinkin yhtenä päivänä kissojen ja koirien kanssa tän tyylisiä ruutupaitoja, mutta mun etsikkohetkiä ei palkittu. Menin myrtsinä himaan, kunnes viime perjantaina löysin nää Ideaparkista. Ylläoleva on Hennesin alerekistä, alempi flanu NewYorkerin miestenosastolta. Pähee pipa löyty myös viimeksi mainitusta puljusta. Oli kerrankin pipo joka ei saa mun päätä näyttään puudelilta tai muuten vaan dorkalta. Jee.


Suosi suomalaista ja.. Joo ei jatketa siitä, mutta Lumene on oikeesti merkki, jota ei arvosteta tarpeeks. Nää minikynsilakat on ihan huipputuotteita. Kuivuu kohtalaisen äkkiä, hyvä pigmentti ja sävyjä löytyy kuuhun ja takas. Eikä tartte ostaa mitään kahtakymppiä maksavaa superlakkaa, joka kuitenkin kuivuu pulloon kun sävyyn kyllästyy. Tiikerikaulaketjun löysin BikBokista ( kysyin jossain vaateliikkeessä joltain mimmiltä mistä oli hankkinu omansa haha ) ja simppeli vee-koru on Seppälästä. Like it!


Hiuslakkarintamalla heittäydyin niinkin villiksi, että päätin kokeilla jotain muuta kun Matrixia. Ihan passelilta ja jämäkältä on tää tuntunu ainakin tähän mennessä. Nivean perusrasvaa on kehuttu viime aikoina, eikä suotta. Parilla eurolla saat niin tymäkkää rasvaa ettei paremmasta väliä, pistää tällasenkin kuivanaaman kuosiin kertalaakista. 

Joku vois nyt äkkiseltään harhaanjohtavasti luulla, et Lumene maksaa mulle tästä mainostuksesta, mutta näin ei suinkaan ole. Oon vaan ite kokeillu todella paljon kosmetiikkaa ja tietyt tuotteet toimii tietyillä merkeillä. Lumenen kasvorasvoja oon aina hehkuttanu. Niiden tuoksu ja koostumus on ylellinen, täysin samaa tasoa kuin esimerkiksi Lancomella, joka kuitenkin maksaa kymmenkertasesti. Että kokeilkaapa ihmeessä, meitsi ainakin diggailee.

Nyt niitä jaksuhaleja ( tässä kohtaa kuuluu pyöritellä silmiä ja itkee, mahdollisesti myös päästää naurua muistuttavia äännähtelyitä ilmoille ) teille, meen pelastaan ton kuolleen makaronilaatikon tuolta mikrosta :-)

2 kommenttia:

  1. Sain just muutama viikko sitten äidiltä Lumenen ripsarin, en nyt muista mitä lajia mahtaa olla mutta samanlaista se on mun mielestä kun kaikki muutkin Lumenen ripsarit.. Ei toimi mulla sitten yhtään! Joutus laittaan vähintään neljä kerrosta että ees näkyis :D En tiä mikä siinä on. Mun kaikkien aikojen suosikki on Lorealin joku tällänen volume million lashes. Niitäkin on paria eri mallia mutta kaikki on tosi hyviä! Pidentää ripsiä ja tuuheuttaa ja kaikkea mahollista mitä ripsarilta toivon :D
    Ja ostin kans ton Nivean rasvan,mulla kuivuu talvisin iho tosi paljon ja naamarasvana tota tulee käytettyä silloin kokoajan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorppa kesti tää vastaaminen! joo lumenen ripsarit ei oo normisti ollu mitään munkaan lemppareita, mutta se musta putkilo jota myytiin loppuun joku aika sitten kaupoissa oli ihan huikeeta matskuu ja siks intouduin sit kokeileen tätäkin! koko teini-ikä vedettiin maybellinellä ja lorealin tököttejä oon myös testaillu :-) juu toi nivean rasva on hyvä sellanen save a penny-kohde, yleensä tollaset mömmöt just maksaa ihan liikaa.

      Poista