keskiviikko 27. marraskuuta 2013

still alive nigga

Tähän aamuun on herätty huonon huumorin ja J.Karjalaisen voimalla. Tää sairastelu on syöny entisestään mun motivaatiota, mistä johtuen pientä blogibreikkiä ollu havaittavissa. 

Toi pimeys on raivostuttavaa. Se ettei mulla oo vakikuvaajaa on raivostuttavaa. Ja tää photobucketin kanssa sekoilu on raivostuttavaa. Ei oo helppoo. Terveisiä viiskytluvulta kun syötiin vaan pettua ja hakattiin halkoja vaikka oli miinusnelkytä pakkasta ja pipostakin tuittus pohjoistuuli läpi. SILLON EI OLLU HELPPOA. Tässä kohtaa saa naurahtaa.

Eilen oli kiva päivä, meitsillä ja mun mörököllillä tuli vuosi täyteen. Mutta palaillaan kuvien kanssa myöhemmin. Nyt mun tarttee uppoutua Saliksiin ja miettiä mistä kaivan esiin mun fitness-ajattelun et saan raahattua itteni puntille. 

Muotibloggari kiittää ja kuittaa. Häpeäkin on vain tunne.



Huutakaa "hep" jos ootte viellä hengissä? :-)

8 kommenttia: