lauantai 21. joulukuuta 2013

looks like xmas

Ensinnäkin - kiitos kaikille teille huipuille ihanille mahtaville ihmisille, ketä luette mun blogia ja ilostutatte mua ♥ Te kommentoijat varsinkin, teette tästä tekemisen arvosta jee!


Meitsin suursiivous näyttää melko pinkiltä. Ihmiset pitää mua ihan siivousnatsina, kun aina oon hinkkaamassa lattioita ja kylpyammetta ja niin tarkka tavaroistani. Jaakko oli yks aamu kuulema miettiny iätajat hammastahnatuubin asettelua oikein päin, että vältetään perhesurma. Hahhahaa. Niin söpöä. 


Nyt on jouluvaloa ja kynttilää. Ja kyllä, aion jankata hyasinteistani niin kauan kun voin. Ne on niin siistejä vaan. En tie miks, jotain lapsuusviboja kai. Oisin halunnu pinkin muovikuusen, mutta sellasia on vähän hankala löytää heh.




Tää viikko on ollu aikamoista kahvittelua. Pitää nähä jengiä ennen lomia ja kyllä te tiedätte. Keskiviikkona pojat kävi leikkiin joulua mun kanssa täällä ja tää mun sankari oli myös paikalla aiheuttaen totaalisen hervotonta meininkiä. Sain kuitenkin Sonssin kaikki maholliset uudet jaksot koneelle ja pojat oli mielissään lahjoista. Kuka sano että vaaleenpunanen luhave ei oo huikee lahjus? Haha.



Yks aamu sain kivan yllätyksen. Miesten hyviä puolia on niiden lepyttelykeksinnöt. Oon jonkun kuukauden ajan toivonu että voisin syödä kakkua aamupalaks. Torstaiaamuna toi mörökölli pamahti tänne kymmeneltä Branderin mansikkakakku käpälässä. That's my man.


Eilen käytiin sitten Jaakon mutsilla syömässä. Siellä oli niin ihanat sisustukset ja joulukoristelut että morjes. Sain vaan pari surkeeta puhelinkuvaa, pitää joku kerta mennä sinne sniikisti järkkärin kanssa :-D Musta on ihana nähä ihmisten koteja!


Illalla mentiin sitten vietteleen vähän pariskuntailtaa Idalle ja Tatulle, oli kyllä niin mukavaa. Jaakkokin sai vähän hoitaa Lunulia, aww.


Tänään oon kahvittanu Paavulin, jutellu maailman parhaimman Idan kanssa ja edessä ois vielä pakkaaminen. Siis oon varmaan maailmanhistorian surkein ihminen pakkaamaan. Teen sen aina väsyneenä, viime tingassa ja kaikkea "varan vuoksi" pakaten. Tuloksena raivopuuskia ja kantamuksia joihin tarvis muulit. Yhyhyy. 


Joululahjathan pitää tunnetusti aina esitellä ja mä aattelin olla reipas ja näyttää meitsin pre-joululahjonnat. Kahvitermostakeawaymuki, ihania kotijuttuja, vartalovoita ja leivontavälineitä. Oon saanu myös boksin suklaata. More to come ;-)

ÄN YY TEE NYT - ok nostan ahterini ja pakkaan vaikka väkisin. Huomenna on ihana herätä pirteenä ysin junaan. Onneks mulla on personal taksi. Muuten huomisesta ei tulis lasta eikä paskaa. Anteeksi sanankäänteeni.

6 kommenttia:

  1. Ihanaa joulunaikaa sulle! <3 Ihania kuvia jälleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee ihana kiitos! ja sulle kans huippua joulua :-)

      Poista
  2. Voisitko tehdä postauksen vaikka uudenvuoden juhlatyylistä? Hyvät joulut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite en tiedä miten uvta juhlistan viellä, mutta jotain juhlatyylipostausta tulee kyllä! kiitos ja samoin sulle, oikeen ihanaa joulua :-)

      Poista
  3. Huippumahtavaa ja rentouttavaa joulua vielä! Toivottavasti selvisit kunnialla muulikantamusten kanssa täydessä junassa. Pari muutakin tyyppiä varmaan matkaseurana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorisori jäi vastaaminen kun mun kone jotain lagaili aattona :-( selvisin yllättävän hienosti ja loma on menny mukavasti tähän asti. toivottavasti sullakin :-)

      Poista