keskiviikko 4. joulukuuta 2013

randomness.

Keksiviikko. Kiva päivä. Aamulla kattelin tota söpösti nukkuvaa mörökölliä ja mietin että onpas kivaa olla poikaystävä. Olin ylpee itestäni kun menin kouluun enkä sluibaillu. Mulle kerrottiin et mun pitäs alkaa pitään radiossa aamushowta, kun mulla on aina niin painavaa sanaa kaikkeen, haha.

Iltapäivällä ostin virkkuukoukun. Ostin myös hyasintin ja jouluvaloja ja oon ihan innoissani niistä. Käytiin Iiron ja Jaakon kanssa kiinalaisessa. Tuikut palaa ja täällä on tuoreita natsitorttuja. 

Ihana kukkis tuli ihmetteleen mun kämppää ja mun entinen maailman huipuin vuokranantaja soitti kertoakseen, että koska oon hoitanu hommani niin hyvin, niin saan jatkossa aina etulyöntiasemassa siltä kämpän jos tartten. 

Nyt Paavuli tulee tänne kahvitteleen. Hanna's back on track. Jippii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti