maanantai 13. tammikuuta 2014

all that glitter is gold.

Brrrrrhgh. Tarkoitin sanoa aurinkoista maanantaita :-) Hyi tolle pakkaselle. Mun sisäinen pieni kultaharakka on nostanu nättiä naamaansa taas viime aikoina ja aattelin laittaa teille parit kullanarvoset kuvat kehiin, hehe tätä sanaleikin määrää taas. 


Tää laatikon terävin veitsi kekkas meinaan aikamoisen jutun yks päivä ja aattelin tulla jakaan sen teidän kanssa, kuinka huikeeta. Eivais, piti niihin bailuihin lähtä sillon ja totesin että ne mun kultaset korot on ottanu tässä vuoden aikana vähän osumaa. Kohtuullisen uudet kenkulit kuitenkin kyseessä, niin ei viitsi ihan vesilintuakaan heittää. No mitä tollasille glitterihirvityksille voi tehdä? Mennä Tiimariin ja ostaa hileliima puoleen hintaan ja maalauttaa aukkokohdat sillä. Voin kertoo että toimii kun junan vessa! Pankaas kokeillen, meitsi tarjoo tän. 


Mun ultrasuperhypergangsta huulikaulakoru on ehkä paras Hennesilöytö ikinä. Awesome, huh? Liian isot korvikset ei myöskään oo koskaan väärin, varsinkin kun ne voi lunastaa pienellä eugenin kolikolla itselleen, hiphei.

Viimesinä ja todellakin parhaana - meitsin tuliterä pilottirotsi. Aijettä oon kuolannu makeita pilotteja koko syksyn ja jouluna pukk..mutsi oli niin ihana että täräytti mulle tän Asoksen version kultasilla yksityiskohdilla. Namnamnam. Oon asunu tässä viimeset viikot. Miesten malli ja kokoo äksäs mikäli jotakuta kiinnostelee. Mahtuu hartioista paremmin nähkääs, terkuin steroidihande.


Koulu ja puntti check. Suihkun kautta ton mörököllin luo syömylöimään. Saan kuulemma voita leivän päälle. Ei muutakun parasta viikonalkua kaikille. Maanantaikin loppuu aikanaan :-)

Ps. Sori kaikille naapureille jotka suunnitteli kirvesmurhaa mun suhteen eilen yöllä kun hihittelin feissarimokille ihan pärinöissäni. 

Pss. Käsi ylös ketä luki tän stoorin alusta loppuun ilman vilunkipeliä? Yläfemma teille.

6 kommenttia:

  1. Niin kivoja juttuja! Tarvisin tollaset kengät.. :-D

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiitosta :-) kaikki tytöt tarttee överiglitteripopot! sano mun sanoneen

      Poista
  2. Vastaukset
    1. miks oon niin blondi että kelasin mitä toi meinaa ennen kun aloin lukeen tota mun rustausta uusiks? haha :-D

      Poista
  3. Heh:) Ei aina voi tajuta kaikkee, varsinkaan blondina :D

    VastaaPoista