tiistai 7. tammikuuta 2014

...

Tiistai on toivoa täynnä. Joopajoo. Todellisuus iski vasten kasvoja kun oli kasin kouluaamu ja kaikkia inhokkiaineita tungettu samaan päivään. Tuoosta. Mutta kiva nähä jengiä taas.

Meiän sunnuntai-maanantain yöreenit meni aika jepasti loppupeleissä. Oltiin kaks ja puol tuntia ( !!! ) siellä äheltämässä ja saatiin jopa jotain aikaan. Mun kyykkytekniikka sai kiitosta, wohoo. Tästä alkaa vielä parempi reenivuosi kun edellisestä. Jaakko opetti mulle vähän tekniikkajippoja ja muutenkin jeesaili, niin sai liikutettua vähän enemmän rautaa ihan jopa näin tauon jälkeen. Superia.

Joku mikä ei vörkkiny oli nää rytminkäännöt. Ei menny ihan putkeen, mutta ainakin oon nyt rättipoikki ihmisten aikaan. Jos huomenna ei tartteis mennä kouluun kahen tunnin nukkumisen jälkeen takana almost vuorokauden valvominen. Veikkaan et mun terveys kiittää, haha. 

Hain tänään kivoja duuneja, pitäkää mulle peukkuja. This year has to be better. Meitsi menee jahtaan masaa. Menkää tekin. Pusipusi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti