tiistai 28. tammikuuta 2014

let's talk hair.

Holaaa! Perunat kiehuu. Tein paluun salille, aika köyhän tosin but still. Eilen hengailin ton karpaasin kanssa ja voin sanoa että oli aikamoisen väsyny meisinki. Yötyöläinen, univammanen plus rytminkääntö ei oo kaunista, haha. Käytiin Paavulin kans Pynsällä sumpilla, mä olin pari tuntia koulussa, ostettiin proteiinia ja kokkailtiin. Perussettiä.

Mulla on puhelimessakin vaikka mitä kuvia, mm. kun maailman helmein Jokke kävi Mansessa, tartteis varmaan fiksata niitä koneelle tässä kohtapuoliin. Pojat kävi sunnuntaina kakkukahvilla ja onhan tässä ollu taas vaikka ja mitä. Mutta otetaas ensin vähän hiusasiaa.

Mä oon ollu tällanen kampaamotuotteisiin vannoja ja voin myöntää, että kattelen kyllä skidisti kieroon jos joku pesee lettiänsä oikeesti jollain Linna-shampoolla. Musta se on vaan ihan järkyttävää :-D Mutta kukin tyylillään ja niin eespäin.

Anyhow, mulle tarttu Sokkarin aleista pari putelia hiustavaraa mukaan ja tarttee sanoa, että ei nää budjettivaihtoehdot aina hassumpia ole. Toi Klippoteketin hopeashampoo makso pari lanttia, joten mulle oli oikeestaan se ja sama toimiiko. Musta se vörkkii silti ihan kohtalaisesti ja tukan väri on pysyny ja saanu kylmempää sävyä. Mutta miks hopeeshampoot tekee tukasta aina niin takkusen, onko jollain muulla tätä samaa ongelmaa?



Suurimmaksi osaksi kunnia menee kuitenkin tolle sävytteelle, joka oli ilonen ylläri. Hinta jotain vajaa kympin ( normaalihintanen tuote oli tämä ) ja koostumus sellanen kun hoitsikassa nyt yleensä. Sellasta hopeenväristä litkua. Voin sanoa että kyllä se asiansa ajaa. Meikkis värjäs lettinsä tossa joku aika sitten ja teki mieli taas saada tota sävyä kylmemmäks. Suosittelen kokeileen tota Biozelliä mikäli tarttee jotain sävytystä suuntaan tai toiseen. Paljon parempi entä mitä esim. paljon haipattu Color Mask, joka mulle ainakin oli täys pettymys. Värejäkin löyty laaja kavalkadi. Että jee halpistuotteillekin välistä :-) 

Jos teillä on tukkasuosikkeja, laittakaa ihmeessä jakoon. Ja jee myös kommentoinnin parantumiselle puspuspus 

12 kommenttia:

  1. Sillon kun mulla oli vielä blondit hiukset niin käytin lorealin hopeeshampoota mikä on tosi hyvää kamaa!! Teki tosiaan hiuksista kunnon takkupesän ja laitoinkin aina sen käytön jälkeen hiuksiin jonkun hiusnaamion tms joka aika hyvin pehmens sitä tukkaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikäköhän sen aiheuttaa, mulla tulee aina ihan takkunen tukka hopeeshampoosta. mut jee mulla on kohtalosisko eli en oo yksin vaan hiuskehari :-D miksen oo ikinä törmänny tollaseen, en ees tienny et markettimerkeillä on hopeeshampoota! vai meinasiks sitä professional mitä saa just hairstoresta yms?

      Poista
    2. en tiiä joo yhtään :D haha. siis joo se taitaa olla just se professional, ainakin sokos emotionista sen oon hommannut :D

      Poista
  2. niijoo mut sillonhan se on niinkun real stuff ;-)

    VastaaPoista
  3. Haha, mullakin hopeeshampoo vetää takkuun ja tutuillakin on samaa vaivaa! ;D Oon kans käyttäny tota lorealin tuotetta ja se on ollu tosi hyvää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä oon täällä ihan tyytyväisenä vaan kun kaikilla on takkutukat mun kans :-D nää on näitä elämän isoja kysymyksiä! pitää kyl laittaa toi testiin kun sitä nyt niin kehutaan :-)

      Poista
  4. Meitsillä kans "ylipuhtaan" tuntuisiksi hiukset hopeashampoosta, eli vaikeasti selvitettäviksi. Ei varsinaisia takkuja näin lyhkäsiin, mutta just sellasiksi, joo. Ja mun hopeashampoot on olleet kampaamokamaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis kyllähän se takkusuus lähtee hoitsikalla aina mutta oon vaan ihmetelly et mistä toi johtuu. hanna jännän äärellä! haha. joo mullakin on ollu, kampaamon ja kaupan, molemmissa sama efekti.

      Poista
  5. Ja normisti lukeudun näihin kaupan kamoja käyttäviin ihmisiin. Tosin vain niitä, jotka mun omaan lettiin sopii. Hopeita en markettituotteina ole käyttänyt. Toiselle osapuolelle oon ostanut vaan kampaamokamaa, kun muut ei tunnu pelittävän halutulla tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu onhan noi kampaamostuffit nyt omaa luokkaansa! mutta välillä löytää ihan armottomia budjettihelmiäkin :-)

      Poista
  6. voi vitsi toi biozellin maski on oikeesti huippua! ite en oo halunnut värjätä hiuksiani kokonaan melki kahteen vuoteen, pelkästään raidoilla on menty. toi tuubi (ite käytän kylläkin tummanruskeaa) pelastaa sen koko vimpan kuukauden kun oma väri alkaa puskee harmaana ja tylsänä alta ja raidat huitelee jo ties missä! ja tosi riittoisa ainakin mun käytössä tämmösillä keskipitkillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee vitsi miten innoissaan jengi oli näistä hiushommista! ja hyvä kuulla et on vörkkiny jollain toisellakin, miten mää en oo huomannu tollasta kaupoissa aiemmin? luulin et se on joku semiuus juttu haha :-D

      Poista