lauantai 18. tammikuuta 2014

read my lip..books


Nuorempana luin hirveesti. Jossain kohtaa tää villi kaupunkilaiselämä jätti noi nörtteilyt taakse, mutta jes oon löytäny sisäsen lukutoukkani uudestaan. Oon aina tykänny kirjastoista ja Pynsällä asuessa kävinkin jatkuvasti Metsossa.

Musta on jopa tehty joskus joku lehtijuttu Hämptonissa kun hengailin aina kirjastossa ja luin jotain Mustanaamioo teininä. Haha memories.


Ei oo varmaan vaikee arvata mitkä noista opuksista liittyy meitsin oppariin? :-D Oon aina lukenu enimmäkseen elämänkertoja ja tositarinoita, mikään scififantasiadinosaurusmagiaseikkailukakka ei oo koskaan kiinnostanu mua. Samaistuttavat tarinat ja ihmisten kohtalot on aina ollu se juttu. Toi Prinsessa- sarja on aika jäätävän huikee, kun ottaa huomioon et muija vaaransi henkensä noitten stoorien takia. 

Toi Kehonpalvoja taas oli aika hauska kuvaus nykypäivän narsismista heijastettuna yhdestä lajista. Helppolukunen ja semikipee setti. 

Luettekste? Ja jos luette jotain "hyvää", antakaa mulle uudet must read-vinkit ;-)

7 kommenttia:

  1. Mietin muutamaan otteeseen, kommentoisinko vai en... Kun toisen "lukumausta" on vaikea tietää mitään. Ootko lukenut Erlend Loe:n kirjoja? Erikoinen kirjoitustyyli ja muutenkaan uppoa kovin monelle. Supernaiivi ja Faktoja Suomesta ainakin.

    VastaaPoista
  2. joo veikkaan että kukaan ei uskalla ehdottaa mitään kun ne luulee et oon silleen "hyi paskaa", vaikka musta on oikeesti tosi mielenkiintosta vaan tietää mitä muutkin plärää! voi saada ite uusia idiksiä, tsekkaan kyl ehdottomasti tän sunkin vinkin :-)

    VastaaPoista
  3. Takakannen kun lukee Loe:lta, niin melkeinpä tietää kyllä jo siinä vaiheessa, ettei halua lukea, jos niikseen on. (Leena Krohn on kans mainio, jos jaksaa keskittyä lukemaansa).

    VastaaPoista
  4. yritätkö vihjailla että mulla on adhd? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En sentään:) Mutta siis sama juttu kun leffojen tai muunkin ajanvietteen kanssa, että joskus ei vaan tee mieli katsoa/ lukea sellasta, jossa joutuu koko ajan keskittymään ja käyttämään aivojaan - joskus haluaa vaan "aivot narikkaan"-viihdettä :)

      Poista
  5. piti vähän piikitellä :-D got ur point sister!

    VastaaPoista
  6. Ja mä sun pointin. Aattelin vaan varmistaa, etten anna itestäni sellasta kuvaa, että lukisin pelkästään (ja enhän mä nykysellään lue mitään) jotain vaikeeselkosta ja filosofista pyörittelyä :)

    VastaaPoista