tiistai 21. tammikuuta 2014

sickness sucks.


Kraa. Meitsi on ihan maailman laidalla, on meinaan niin maailmanlopun meininki tän olon kanssa. En ihan äkkiä keksi mitään mikä ei tuntuis pahalta, sattuis tai väsyttäis. Helmi tulla taas kipeeks. Mun kroppa on kyllä ihan ykkönen.

Onneks oon hukannu kuumemittarin, niin oli pakko mennä kouluun matikankokeeseen. 
Kuvia ois viime päivien meisingeistä, mutta laittelen niitä kun selviän näistä kuumista aalloista sun muista mukavista. Tällä hetkellä haluan vaan parantua ja päästä salille purkaan paineita. Mun pää on täynnä räkää ja se räjähtää pian muutenkin.

Ihanan toiveikas postaus eikö totta. Oon ihan niinkun miehet kipeinä, aina ollaan niiiin potilasta kun vähän pikkurilliä särkee, haha. Toivottavasti keskiviikko ois toivoo täynnä. Doubt that.

2 kommenttia:

  1. Meitsillä olis täällä yks sairastaja kans. En minä (ainakaan vielä, kopkop!), mutta tuo yks laittanut edes herätystä tälle päivälle. Ei sillä kuumetta ole, mutta just tuo tukkonen olo kuulemma. Mutta hei, hyvä silti että jaksoit kammeta ittes sinne kokeeseen! Paranemisia, nainen! :)

    VastaaPoista
  2. oli kunnon walking dead-meisinki ja veikkaan että sitä kuumetta ois ollu jos sen mittarin oisin löytäny, haha. oon niin innokas opiskelija, wait what :-D mut siis kiitti sinne kans epäflunssapöpöö toivotan!

    VastaaPoista