maanantai 17. helmikuuta 2014

get up in the morning already yawning and i'm so tired







Elämä on laiffii. Ystävänpäivämeisinkejä ja ehdoton suosikkiripsari. Mun ripsistä ollaan aina välillä kiinnostuneita :-) Mulla on ollu työhaastista ja paljon reenejä. Tietokoneita pitäs korjata ja koulujutut saattaa loppuun ja uudet alottaa. Stressi on aiheuttanu mulle taas vaihteeks tän kestohedarin. Nään mun porukoita ens viikonloppuna. 

Oon ihan poikki, mutta silti mieli on valosampi kun muutama viikko sitten. Aion edelleenkin jaksaa uskoo siihen valosampaan tulevaisuuteen. Se tulee joskus ja aijettä se kestääkin pitkään näitten raskaiden jaksojen jälkeen. 

Nyt aion viikkaa siis heittää pyykit kaappiin ja ottaa unta palloon. Ihan vaan siks, koska atk on mun lempiaine aina maanantai-aamusin :-)

Huomenna on ehkä yybersiistein hiusmallikeikka koskaan. Tuutte niin yllättyyn, boom kah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti