keskiviikko 19. helmikuuta 2014

i wanna be the king kong bangin' on my chest.

Keksiviikko.

Sain huippuarvostelut mun opparista ja sen esityksestä. Oli kuulema hannamainen, idearikas ja tekijänsä näkönen, wihii. Teen kaiken aina erilailla kun muut, mutta silti tulee helmi lopputulos haha.

Katottiin lätkää Iiron ja Masan kans. IHANAA JELLONAT.

Eilen oli huippu päivä. Mentiin ilostuttaan yhtä JC:n myyjää meiän hulvattomilla jutuilla. Se oikeesti nauro vedet silmissä meille :-D Siis Jakelle ja mulle. Ostettiin ass-pantseja ja käytiin taas lenkillä, kokkailtiin ( lue mä kuolin, Jaakko syötti mulle magneesiumia ja kokkas ) kalaa ja mä heräsin yöllä painajaiseen jossa leijona raateli mua. Ok se ei ollu kivaa mut eniveis. En ois koskaan uskonu että on näin helmee olla poikkis haha. Paljon rationaalisuutta tässä mun tekstissä taas ja sillain.

Tänään sain kyllä niin masentavan paskauutisen, että lähen nyt purkaan turhautumistani puntille. Toivottavasti rauta on kevyttä!

 photo 8fe22be3-fbfd-4fb5-8dc9-9755f08eedf1_zps1a85a986.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti