tiistai 18. helmikuuta 2014

it's me and my little pony


Pink leideeiiiiii! Olin eilen tosiaan hiusmallina ( kiitos ihana Anniina! ) ja meitsille tehtiin aikas radikaali muutos tähän lettiin. Värit on toteutettu Elumenilla, joka on siis uus hapeteeton superväri, jota ei kotikonstein edes hiuksista irti saa. Lukekaa netistä lisää, mikäli oikeesti kestävä ja makee väritulos kiinnostelee. Ei sitten niitä angstisia suomi24-palstan "kampaajapilasmuntukan" juttuja vaan joiltain fiksuilta saiteilta :-)


Meitsille värjättiin tyveen tollasta supertuhkasta harmaata sävyä ja sitten kaikki pituudet kunnon barbipinkillä. Väri on ehkä skidisti liikaa aniliiniin menevä viellä, mutta se haalenee täydelliseks tässä parin päivän kuluessa ja hiuspohjastakin lähtee turha tumma väri.

Mä oon jo kauan haaveillu jotain radikaalimpaa hiusmuutosta ja hattaratukkaa. Nyt kun sain tällasen supertilaisuuden taas, niin ei kyllä tosiaan voinu jättää käyttämättä. Munkin paksukseen tukkaan menee niin paljon väriä, et tällaset transformaatiot maksaa mansikoita normisti. Ja tähän touhuun meni se neljä ja puol tuntia..




Musta tää tukka on niin ihanan random ja se sopii mun kaikkien mustien rokkikuteiden kans ihan mainiosti. Oon superhappy jee! Jopa toi mun parempi puolisko joka aina niheilee mun "hipsteri-idiksistä" oli ihan intsinä tästä, haha. 


Mutta nyt päräyttävin kysymys - mitä te diggaatte?

5 kommenttia:

  1. Magee ja persoonallinen. Muistutat ihan mun lapsuuden lempi My little Ponyä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ponityttönä on hyvä olla! puspus sulle ihana :-)

      Poista