sunnuntai 2. helmikuuta 2014

life is life.

Titityy. Vitsi oon poikki. Taas vaihteeks ollu sellanen hulina-viikonloppu että. Mutta niin jees, että elämä alkaa vihdoin ehkä voittaan mullakin. Ainakin oon back in business haha.

Tein teille vähän kollaaseja luurikuvista. Viime aikoina oon sosialisoitunu hirveesti, koko ajan jotain porukkaa jossain. Eilen näin maailman parasta Tapsaa ja oli niin huippua. Miten joku ihminen voi saada sulle niin kepeen fiiliksen pelkällä olemisellaan. Iltapäivällä mentiin Kaffilaan sumpille Toivon, Jeten ja Jermon kanssa - ihana nähä poikia pitkästä aikaa.

Tänään on reenattu ja juostu kaupungilla Sannan ja sen poikkiksen kans ja siivottu jajajajjaaaa. Huomenna Toivo ja Jetro tulee tänne mun luo sitten pyörimään. Tarttee myös kiristää reenitahtia, joten meen myös huomenna puntille.

Mutta nyt niihin kuviin, on meinaan pikkusen poukkoilevaa toi mun teksti. Putous vei mun viimesetkin järjenrippeet. En kestä - Ymmi ja Antsku on niin ihania 


Käytiin aikaa sitten Jermon ja Joken, eli alfaclubin kanssa perusPanchossa peruspekoniburgerilla. Ja sitten mun naama joltain päivältä kun on tuntunu söpöltä + maailman viilein White Lion-teeppari jonka sain Iirolta puspus.


Sottanen peili t aurinko. Kukilla saa anteeks t toi mun karpaasi. Pojillekin pitää paketoida söpösti. Ostakaa äijillenne Sinatraa, mä tein niin ja olin kuulema huippu, hihi.


Tapsan kanssa käytiin lehtipihvillä ja jätskillä Manhattanissa, oli eri maukasta.

Kuvista on jääny ties mitä, muunmuassa kun Jakke vei mut leffaan ja syömään. Käytiin kattoon The Wolf of Wall Street ja tarttee sanoa, että sai rahoille vastinetta. Kolme tuntia kasaritykitystä DiCaprion kanssa, awesome! Se leffa oli aikamoista kreisibailausta ja kerto kuitenkin realistisesti mitä käy kun pissa nousee päähän ja ylä- sekä alamäki alkaa. Käykää ihmeessä tsekkaamassa. 

Mä meen nyt katteleen tota unimattia, menkää te kanssa. Tack och hej.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti