tiistai 11. helmikuuta 2014

NEWBIES

Holaa. Oon tosi sori, I have been a very bad blogger. Haha. Koulu on loppumaisillaan. Väännän opparia viimeset hetket. Oon reenannu hullun lailla ja nähny ihmisiä, käyny messuilla ja ties mitä. Kiire kiire kiire.

Väsyneenä illalla lue yöllä, ei aina jaksa tulla päivitteleen. Tekis mieli, muttei vaan jaksa. Mutta oon kuvannu teille ahkerasti! Joten no worries, oon tuota pikaa back on track. Tulipas sitä lontoota.

Nyt vähän shoppailun tuloksia, ei oo ikuisuuksiin esitelty täällä semmosia :-) Alet on ihmisen parasta aikaa. 

Palataan. Tää mimmi menee rustaan opparin viimesiä rivejä ilo silmässä. Oottehan vielä linjoilla?


Mun teinirakkauspulju mitä kenkiin tulee - Spiritstore. Löysin nää flatform-söpöläiset sieltä kympillä. Jesjesjes. 


Oon aika tarkka alusvaatteistani ja uusin mun varastoo säännöllisesti. Jotenkin parempi fiilis aina kun on sievät alusvaatteet, vaikkei ne mihkään näykään. Seppälää oon rintsikoiden saralla hehkuttanu jo iät ajat, enkä suotta. En oo budjettimerkeistä löytäny kilpasiskoo viellä! Prinsessastringit löyty Ginan alelaatikosta.


Eugenilla timanttia. Eihän se nyt väärin ole.


Sanokaa hei mun uusille lempparigeareille! Toi "fabuleuse" on läpinäkyvä neuloshuppari ja se suorastaan jutteli mulle rekistä. Sorruin. Se ei ollu alessa. Mutta se on ihan just mun tyyliä. Vähän niinkun toi neonkeltanen ( miksei neonvärejä saa valokuviin koskaan!!! ) pipa, jossa oon asunu viime päivät. 

Meitsi diggaa dintsdints. Huomenna atk-hiketystä ja matikkaa kunnes pärstävärkki hajoo. Tarttee varmaan leipoo suklaakakkua. Niveliäkin särkee. Tervetuloa vanhuus. Palataan toiseen kertaan 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti