tiistai 25. helmikuuta 2014

think pink or something

Holaa chicas. Huh intensiivinen viikonloppu takana, mutta oli kyllä niin huikeeta nähdä kaikkia vanhoja tuttuja. Jotkut ihmiset ne vaan säilyy sun elämässä. Onneksi. Oli myös huippua nähä mun porukoita, vaikka ne ei osaakaan sulkee kerrostalon ovee ja mä aamulla kelailin että miks käytävän rapusta kajastaa valoa mun kämppään, hahahahaa.


Eilen vietettiin aikaa meiän uuden kaveripariskunnan kanssa ja käytiin Gringos Locosissa safkailemassa ja muuta mukavaa. Aina hauskaa kun löytää porukkaa joiden kans synkkaa.

Mulla on tällä hetkellä ehkä maailman kuollein olo ja mun pitäs inspiroituu lähteen puntille ja sitten Idalle yökyläileen. Toi viimeks mainittu ei tuota ongelmia, mutta toi reenailu tässä koomassa ei oikeen napostelis. Parempi pitää rytmi kuitenkin kunnossa ja käydä tänään vaikka vähän penkkaileen tai jotain. 


Parasta synttäreissä on se, kun kakkua jää yli ja sä saat viiä sitä himaan. Terveisin Hanna, joka syö edelleen aamupalaks täytekakkua aina kun se on mahollista. Ihana mami osti mulle Ellen, koska sen mielestä kannessa luki "Sofi Oksanen - olen turha nainen". Mua ainakin nauratti. Kuka tietää mitä siinä oikeesti lukee?

Ollu tässä taas vähän mieli maassa monestakin syystä, mutta aion edelleen käyttää mun pinkkejä laseja ja koittaa kattoo maailmaa niitten läpi. Millon arska alkaa paistaa risukasaan? Kertokaa mulle.


Loppuun vielä mun systerin hauska lausahdus. "Baby you're a firework - so then explode and die bitch". Niin paljon huumoria. Laters!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti