sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

BOO

Hei. Moi. Jotain. Miks mä makaan edelleen sängyssä? On niin vetelä olo että ottaa ihan itteekin päähän. Pitäs raahautua salille ja olla tehokas ja kaikkee.

 photo brunssia009_zps645a06c9.jpg

Fazerin chilisuklaa on aina ollu yks lemppareista. Kunnes se poistettiin markkinoilta ja mä olin ihan möks. Nyt se on tehny comebackin ja nyt on myös todistettu, että mies voi kuunnella sun puhetta. Meinaan toi karpaasi toi tän mulle kaupasta yks päivä ihan voitonriemunen ilme kasvoilla, haha ihana.

 photo brunssia008_zps72991461.jpg

Yks ehdoton ilonaihe on mun uus superpähee Leviksen hihaton. Ilo silmälle ja oodi mun pastellitukalle. Kolmekymppiä kustansi tämä, eli vähän arvokkaammanpuoleinen. Onneks oli vielä lahjakorttia jäljellä, niin ei jääny kun erotus itelle muahhaha. Näitä ei tuu hirveesti myyntiin, että jos tällasta kaipailette, niin kipinkapin kauppaan.

 photo brunssia007_zpscbfb9877.jpg

Lopuksi vähän tukka-asiaa. Toi valkonen puteli on nyt uus tuttavuus, noi muut mulla on jo ollu hyvän aikaa. Onks teillä kokemusta näistä Loreal Professionalin mömmöistä?

8 kommenttia:

  1. Noi on hyvä noi lorealin tökötit! Löysin sun blogin random googlailulla, hassu sattuma et oon myös sun kanssa samassa koulussa:D ja monesti katon ihaillen sun vaatteita vaikka ei tunnetakkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää eikä apua! pelottavaa että mut voidaan tunnistaa :-D millä luokalla oot tai linjalla? mutta ei muuta kun nöyrä kiitos, pitää koittaa pistää parasta vikat päivät jos suinkin jaksaa!

      Poista
    2. Oon tokalla, englanninkielinen liiketalouslinja :)

      Poista
    3. ourraide, no tuu tökkään mua kylkeen joskus jos siltä tuntuu! :-D

      Poista
    4. Kattellaa jos saan kerättyä tarpeeks rohkeutta:--)

      Poista
  2. Onnittelut uudesta työstä! Ei tosiaan oo helppoo saada töitä, oikein missään päin Suomea. Itekin just sain loistavan harjoittelupaikan koulun kautta. :) Tosin palkatta mennään valmistumiseen saakka.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitosta ihana sinä! naulan kantaan, kaikkialla ne duunit tuntuu aikalailla kiven alla olevan. jos paikka miellyttää niin kyllä sillon ilmasekskin jaksaa puurtaa, hetken ainakin ;-)

      Poista