perjantai 21. maaliskuuta 2014

friday funday ehh

Aaaallalalaaaa oon niin poikki! Huhu. Meni hulluiks ylitöiks tänään ja oon muutenkin raatanu kun pieni possu, että selvitään huomisesta ees jotenkin. Mutta arvatkaas mitä, tänään tuli positiivista asiakaspalautetta meiän puljulle ( mikä on hysteeristen vauvaihmisten kanssa asioidessa harvinaista ) ja erityisesti kiitokset meitsille erinomasesta asiakaspalvelusta! Aivitsi että lämmitti mieltä :-)

Aamulla paistoin valmispullaa mulle ja mörököllille. Nyt on pakko syödä vähän tortillaa ja rientää takas kaupunkiin, koska Ilvonen soitti ja mun pitää tulla johkin illanviettoon. Just kun olin päättäny että aion vaan koomata tässä sohvalla jossain ryönäverkkareissa. Ajatus ei oikeen kulje enään ja mun niskat on niin jumissa, että tällä hedarilla räjäyttäs wtc:t uusiks vaikka kertalaakista. Vähän rankempaa huumoria hehe.

Nyt meen pois. Oikeesti. Vitsi on ollu paljon tekemistä viime aikoina. Palataan paremmalla ajalla, puspus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti